من باردارم بعدش دیشب سر ی چیزی من خیلی ترسیدم شوهرم پیاده شد برام رانی و آبمیوه خرید گف بخور فشارت نیفته ترسیدی . خواهر شوهرم اینام ماشین بغلی ما بوده .خواهرشوهرمم حامله هست . یهو خواهر شوهرم به شوهرم گف : من حامله ام . رانی و گرفتی دستت میبری تو ماشین و به خواهرتم یه تعارف نمیزنی !!! شوهرم گف خب فشار زنم افتاده بود براش رانی خریدم .
بعد شوهرم میوه پوست کند تو مهمونی .به من گف میخوری ؟ اومد تعارف کرد به من یهو خواهرش گف : به زنت تعارف می کنی به من نه .
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخابهاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز میشود ،فکر ما تبدیل به احساس میشود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار میشود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما میشود☝🏻**
ببین به خنده گفت یا به طلبکاری؟ شوهرتم خوب جوابشو میده؟ دفعه ی بعد باز گفت بگید هر کی شوهرش باید نازشو بکشه منم دارم ناز خانوممو میکشم
تویی که میبینی نوشتم متاهل و متعهد بازم درخواست میدی .بیغیرتی همین؛ ناموس سرت نمیشه اگر سرت میشد به زنهای متاهل درخواست نمیدادی.حتما برو تو دستشویی و عمیق به سوراخ توش و محتویاتش نگاه کن .چون همون چیزیه که تو مغزتع ....تو خاکسپاری ت اگر بارون بیاد شرکت نمیکنن؛ پس اون جوری زندگی کن که حالتو خوب میکنه. بی خیال حرف و نگاه مردم 🌹🌹🌹دلم یه خواب آخر میخواد از اون خوابها که میری تو یه تونل سفید بی انتها و آخر تونل عزیزت منتظره تا بغلت کنه و بگه خوش اومدی به این دنیا .دیگه تموم شد غم و غصه من کنارتم 😞😞😞💔💔💔
ب نظرم میوه پوست گرفتن توجمع برا همدیگه از مد افتاده و خیلی کار لوسیه ! باعث میشه بقیه حساس بشن
خدا همیشه بهترینهاشو به کسایی میده که در انتخابهاشون به خدا اعتماد و توکل دارن🎀 **همه چیز از فکر آغاز میشود ،فکر ما تبدیل به احساس میشود و احساس در ما باعث بروز یک رفتار میشود.و این رفتار ما پس از مدتها عادت و سپس تبدیل به شخصیت ما میشود☝🏻**
اتفاقا شوهرش خیلی بهش توجه می کنه ولی تا شوهر من به من توجه می کنه اون اینجوری میگه .دوس داره همه تو ...
نه دیگه شوهرت باید از هر کدوم دوتا میخرید چون اونم باردار بود ببین من داداش ندارم ولی پسرم و دخترم خیلی همدیگر دوس دارن هر چیز خوب رو به هم آرزو میکنن شما هم کوتاه بیا بهتر شوهرت هوایی دوتا تونو داشته باشه مخصوصا وقتی کنار همید