2777
2789
عنوان

عکس چشمام

| مشاهده متن کامل بحث + 2217 بازدید | 147 پست
فک کنم عکسه طول بکشه تا بیاد::

اشکال ندازه.. 

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مگ مسابقس😒

نه ولی من بردم

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

نمونه بدبخت بشم😭😂

خب گذاشتی بعد پاک کن

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

@niniyar سلام نی نی یار جون سر جدت عکسمو پاک کن اولین عکس توتاپیک از منه @ثنما خداخیرت بده

پاک شد

تعطیلات رسمی حذف تاپیک نداریم برای حذف تاپیک اصلا تگ نکنید ، ساعت حذف تاپیک 10:30 الی 12 و 14 الی 15 شنبه دوشنبه چهارشنبه یک لینک ارسال نمایید خصوصی تنها اکانت رسمی نی نی یار در نی نی سایت

باشه باشه، بچه ای دیگ چه کنم

اره من بچه هستم

نمیخوام بزرگ باشممم

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

حالا ببینم اصن کِی میاد 😂💔

منتظرم

 سارینام یک دختر لوس و زودرنج و مودی و همیشه خوابم میاد و همیشهِ خدا درس دارم،آدم صبوری هستم و سعی میکنم که مهربون باشم زود گریه ام میگیره🗣(مراقب لحنت باش دختر خانوم) آدمایی که خودشون رو نمیگیرن یک لول برای من از همه بالاترن(برای اینکه آدم مورد علاقم باشی خودتو نگیر)استاکرم(کل زندگیتو با استاک میفهمم)یک روانی ایی هستم برای خودم که حد نداره،بی سیاست بودن رو میتونی از من یاد بگیری..عاشق حیوانات هستم مخصوصا گربه ها🐱(پس اگه گربه هارو دوست داری بهترین دوست منی)آدم آرومی هستم و سعی میکنم حرمت هارو نگه دارم اما اون روزی برسه که هاپو بشم مادرتو میخورم💢با آهنگام زندگی میکنم و مدت هاست که بخشی از وجودم شدن،حبیبه هستم(مثل حبیب توی لیسانسه هام)با سرعت نور عاشق میشم..خانواده و افرادی که دور و اطرافم هستن با ارزش ترین دارایی هام هستند دیگههه همین دوستتون دارم مراقب خودتون باشید بوس🎀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز