2777
2789

رفیقم اونجا بود فیلم گرفته بود تو خیابونا جای سوزن انداختن نبود 

تو حرم غلغله بود به همه اونایی که اون ساعت پیش آقا جانم بودن حسودیم شد خوشا به سعادتشون 😍

یکی از ارزو هام اینه لحظه سال تحویل حرم آقا باشم 🥺❤️

انشاالله سال دیگه میری عزیزم

میون کشته ها بابا پریشون به دنبال پسر با چشم گریون میرفتو با نوای بی نوایی صدا میزد سپهر بابا کجایی🖤🥀. به نسل های بعد بگویید: هر گلوله جان دو نفر را میگرفت هم جان فرزند را هم جان مادر را🥺💔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خوشبحال هرکی که اونجاس

 نظرات ما از پرسه زدن در شبکه های اجتماعی سرچشمه میگیرن ،نه مطالعه کتاب ها ....این تقلید از دانایی ،درواقع الگوی جدید نادانی است ........... اینستاگرام پرشده از رقص یه مشت زن و شوهرخل و چل که باقر کمر،صاحب خونه و ماشین میشن،اونوقت دانشگاه رفته هامون یا تو اسنپ کار میکنن یا پیک موتوری........

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز