2777
2789
عنوان

درچه حالین

| مشاهده متن کامل بحث + 286 بازدید | 28 پست

بچه کوچیک دارم نمیخوابه من خوابم میاد بچه بزرگمم هی اذیت میکنه..شوهرم هی میگفت فردا برا عید شام میبرمت بیرون منم میگفتم فردا عید چیه مگه؟؟؟اییینقد ک بچه ها اذیتم میکنن بخدا یادم رفت

خدا قوت چقد منی منم خونه و دستام بو بیمارستان میده با یه شوهری که دست به سیاه و سفید نمیزنه  شامم سوسیس داریم سرخ میکنم یه ساعت پیش شوهرم با کلی تهدید و ناز و نوازش پردهارو در آورد شستم خودش رفت بیرون کار داشت منم دیگه گفتم معطل اون نشم معلوم نیست کی میخواد نصب کنه خودم زدم از کت و کول افتادم الان می‌خوام برم پتو تو لباسشویی در بیارم پهن کنم بعدش ریخت و پاش بگیرم و بعدش خونرو جارو دستمال بزنم سرویس بهداشتیم باید جرمگیر بزنم 

تاریخ۱۴۰۴/۰۳/۰۲ بیبی چکم مثبت شد 🥰۱۴۰۴/۰۳/۰۳ جواب آزمایشم با بتا ۱۶۰۰ مثبت شد مامان جون نمیدونم دختری یا پسر ولی منو بابا عاشقانه دوست داریم و از حضورت خوشحالیم 😘۱۴۰۴/۳/۳۱ رفتیم سونوگرافی خدارو شکر قلبت تشکیل شده بود😍۱۴۰۴/۰۴/۱۸ واسه اولین بار صدای قلب کوچولوی شنیدم 🤩۱۴۰۴/۴/۲۳ رفتیم انتی بابا کلی ذوق کرد از دیدنت و توهم حسابی شیطنت و دلبری میکردی دستای کوچولوت تو دهنت بود و دکتر احتمال داد یه پسر ناز باشی😍۱۴۰۴/۵/۲۰ اولین ضربهات مثل نبض حس کردم عشق مامان 🥰۱۴۰۴/۰۶/۰۵ رفتیم آنومالی ماشاالله خیلی شیطونی مامانی همش داشتی میچرخیدی دوست داشتم ساعتها به صفحه مانیتور نگاه کنم و ببینمت خانم دکتر گفت یه پسر نانازی 🥰۱۴۰۴/۰۶/۱۳ اولین خریدت کردیم دوتا زیر دکمه کوچولو بابا همش میگه این خیلی برات بزرگه 🤩۱۴۰۴٫۰۷/۰۲ وقتی بابایی دستش رو شکمم بود یه لگد محکم زدی بابایی کلی خندید و ذوق کرد برات ❤️ ۱۴۰۴/۰۷/۰۳ پریشب با دیدن خون یه شوک بهم دادی مامانی اونجا احساس کردم یه تیکه از وجودمی و چقدر بهت دلبستم من گریه کردم و بابایی خیلی نگرانت بود رفتم دکتر و گفت نیم سانتی دهانه رحم باز شده و باید استراحت کنم 😢۱۴۰۴٫۰۷٫۱۵ امروز اتفاقی فهمیدیم بابایی از یه آهنگ خارجی خوشش میاد توهم خوشت میاد و هروقت اون آهنگ میذاریم کلی تکون میخوری منو باباییم دستمون میذاریم رو شکمم و دوتایی از شیطنتات کیف میکنیم ❤️۱۴۰۴٫۰۸٫۰۸ رفتیم دکتر مامانی خدارو شکر خودم شرایطم خوب شده بود توهم خواب بودی پشت کرده بودی وزنتم شده ۱۰۸۴ گرم 🥰۱۴۰۴٫۰۸٫۱۵ وسایل سیسمونیتو خریدیم پسر قشنگم واسه تک تکشون کلی قربون صدقت رفتیم و تصورت کردیم 😍۱۴۰۴٫۰۸٫۲۲ رفتیم دکتر وزنت شده ۱۲۵۸ گرم پسر قشنگم دکتر غش کرد از خنده یه شکل عجیبی تو شکمم دراز کشیدی بابا میگه عین من بد خوابه 🤣۱۴۰۴٫۰۹٫۰۶ رفتیم دکتر مامان تپش قلبت خیلی پایین بود حسابی منو بابارو ترسوندی پسر قشنگم تا یه آبمیوه خوردم و خدارو شکر سرحال شدی😍۱۴۰۴٫۰۹٫۱۴امروز بابا سرش گذاشت رو شکمم یواش یواش باهات حرف میزد شروع کردی تکون خوردن مامانی بابا خیلی برامون زحمت میکشه دعا کن همیشه سلامت باشه و سایش بالاسرمون باشه ❤️۱۴۰۴/۰۹/۲۰ روز مادر رفتیم دکتر مامان قلبت خیلی ضعیف میزد کلی گریه کردم 🤕1404/10/26 کیسه آبم پاره شد و پسر قشنگم با وزن 2580به دنیا اومد و زندگیمون قشنگتر کرد

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


کنکوریم

سرم تو کتابه 

پر خونمون مهمونه از تهران اومدن خونه ما که شهرستانیم

تا بعد تعطیلات یعنی 14 ام هستن 

هی باید بگم برید بیرون از اتاق 

اگه بابام اجازه بده برم کتابخونه بعد 3 روز 

میشه دعا کنی ب اون چیزی ک توی دلمه برسم؟😍

چرا کاراتون دقیقه ی نودیه

نه به سری خورده کاری ها مونده بود که انجام دادم مثل شستن حیاط وجرمگیر زدن توالت وجاروبرقی زدن افتادن به جون سینک واینجور کارها وگرنه خانه تکانیم تموم شده

انجام دادم قبلا ولی خب باز یه دور جاروبرقی کامل وشستن حیاط شستن توالت اینا کردم که حداقل دم اخری همه ...

خودتو اذیت نکن فردا هم روز خداست الانم برو استراحت کن شام املت درست کن

چه می دونم فدای سرم که خراب کردم منم بار اولمه که دارم زندگی می کنم

بچموظهر حموم دادم خابید خودمم بالکن هارو شستم باحموم و لباسای بچمو الآنم کل پذیرایی رو دستمال کشیدم بوی بهشت میاد غذایی بچمم حاضره باید میکسش کنم،ی امشب غذای ساده بخوریم صبحی سبزی قورمه گرفتم قشنگ گزاشتم سرخ شد ایشالله شب بار میزارم قبل خواب واسه فردا الآنم نشستم ی جیزی بخورم

پسرم پلو مرغ میخواد😫😫جون ندارم پاشم بدرستم

ای بابا

پس حکم از طرف حاکم بزرگ رسیده دیگه املت کنسله

چه می دونم فدای سرم که خراب کردم منم بار اولمه که دارم زندگی می کنم
وای وای مهمونی که ۱۴روز بمونه دیگه صاحب خونست

عمه هامن اره دیگه صاحب خونن انگار 

عیدا 14 روز میمونن

تابستون میان 1 ماه میمونن 

ولی خب ما شهرستانیم  خونه مادربزرگم روستاس میرن اونجا هم سر میزنن میمونن 

میشه دعا کنی ب اون چیزی ک توی دلمه برسم؟😍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز