2789

واقعا اسفند اینجوریه‌که‌ کلا نمیذاره خونه بشینی😁🤭😅

کلی واستون عکس از بیرون گرفتم🤭😍

البته خرید هم کردیم ولی سفره هفت سین کامل بشه واستون میذارم🤭😍

الان عکس از شلوغی های اسفندماه قشنگمون میذارم😍😁

و +عکس شام که‌خوردیم😁🤭

@toranjbano  

@پاییز_غم_انگیز  

@مادر1400  

خودتون هم عکس بذارید کیف کنیم😍♥️

توتاپیک های من شاهدلحظات خوش من👧هستید🦋-:)....💚 🕊امیدوارم تا عمر دارید دور باشید از ؛چشم های تنگ ،زبان های تلخ ،قلب های سنگ و ذاتهای کثیف.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

مبارکتون 

به خوشی استفاده کنید گلم🌱❤️

 آدما حتی اگه بخوان هم نمیتونن نسبت به هم بی تفاوت باشن/ صبر میکنم تا صبرم تمام شود، صبر میکنم تا خدای مهربان به من اجازه‌ی انجام کارم را بدهد، صبر میکنم تا از صبرم کوه ها آب شوند، صبر میکنم تا صبر بداند من بر چیزی تلخ تر از صبر، صبر کرده ام

نوش جان😍

آفرین به هرکسی که سرزندگی وشور این روزارو حفظ میکنه 😍

اگر کسی برامون دست نزنه ما موفق نیستیم؟اون همه تلاش هایی که کردی ولی دیده نشد؛ اون همه رنج هایی که کشیدی اما کسی متوجهش نشد..فقط باید دیگران بدونن که تو، توی خلوت خودت چه سختی ها و مشکلاتی رو تجربه کردی تا تو موفق باشی؟لطفا به خودت افتخار کن حتی اگه هیچکس برات دست نزد، خودت دست بزن🫵🏼❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز