2789
عنوان

خرید

| مشاهده متن کامل بحث + 177 بازدید | 21 پست
آخی عزیزم مبارکه به دل خوش

فدات شم عزیزم ان شالله خدا به رزق و روزی همه برکت بده که حداقل برای بچه هاشون بتونن رخت و لباس نو بخرن 

دوست خوبم لطفا درخواست دوستی ندهید متشکرم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فدات شم عزیزم ان شالله خدا به رزق و روزی همه برکت بده که حداقل برای بچه هاشون بتونن رخت و لباس نو بخ ...

الهی امین واقعا خدا هیچ پدر و مادری رو شرمنده بچه هاش نکنه 

عیدی نیستم

هروفت هرچی ببینم خوشم بیاد پول داشته باشم میخرم

من چون توی بلک فرایدی خرید میکنم

معمولا همون موقع مال عیدمم توی اف برندای خارجی میخرم.

و حتی برای سال دیگه بچه هام کاپشن و بوت رو هموت موقع میخرم.

الیته امسال برای عید خرید کردم چون مراسم داریم

وگرنه از قبل همه چی داشتک

💕

عیدی نیستمهروفت هرچی ببینم خوشم بیاد پول داشته باشم میخرممن چون توی بلک فرایدی خرید میکنممعمولا همون ...

دقیقا منم تقریبا همین طورم اما اگه بودجه اجازه بده خرید میکنم 

پس یعنی عید میخرید یعنی کلا یبار

آره 

اگر خیلی دیگه بی لباس باشم یه دست تو خونه ای هم تابستون میگیرم . من رو لباسام خیلی حساسم به خاطر همینم زود کهنه نمیشن الان ۳ ۴ ساله لباس زمستونه نخریدم اصلا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز