2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اخلاقش بشدت مهم بود

عرضه اش واسه زندگی ساختن

مستقل بودنش از خانواده که ببینم براش تصمیم میگیرن یا نه

پاک بودنش و اینکه من اولینش باشم

ایمانش و اعتقاداتش

-کاربری دست 2 نفر- یه دختر 19 ساله و یه خانوم مستقل- اگه همینجوری با خودتم دعوا داری و میخوای دق و دلی قیمت دلار و طلا رو هم سر من خالی کنی؛لطف کن ریپ نزن بخدا حوصله دعوا ندارم . به جاش سر راه دو کیلو شیرینی بخر با خودت آشتی کن💜👍

خب من که کلا خیلی دوستش داشتم

در حالت کلی هم پسر خوبی بود،متعهد بود،مواظبم بود،خرج میکرد،...

شرایط مالی خونوادشم اوکی بود

پدر و مادرشم خوب بودن

🤍💍//با احترام،درخواست دوستی پذیرفته نمیشود.من سه ساله متاهلم مرتیکه مشکوک زاده،درخواست نده!

حس 

ببین گاهی حست میگ ک ایا قبول کنی یا ن

من از اول دودل بودم الانم دودلم حتی عقدم

تفاوت سنی اوکی باش

از همه چی ظاهرش خوشت بیاد شاید عادی باش ولی تو ظاهرشو دوس داری 

هم بفهمید تفاهم درک 

همه جوره بخوایش

من لایق خوشبختی و حال خوب و دل شاد و برکت و نعمت و تندرستی و عشق و رزق و محبت و فرزندان سالم و زیبااا و عاقل هستم یارب

رفتارش باخونوادش رفیق رفیق رفیق و همراه بودنش خیلییی برام مهم بود مسولیت پذیرو منطقی بودن ظاهر هم قد بلند تیپ واستایل مردونه ن سوسولی

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز