2777
2789
عنوان

لیزرر

109 بازدید | 21 پست

بچها چرا عادی نمیشه؟جلسه دوممه منتظرم نوبتم شه ولی هنوز خجالت میکشم انگار🥲😂

من قوی نبودم، صبور هم نبودم، مجبور بودم. اجبار ازت یه آدم دیگه میسازه❤️‍🩹 "سال تولدم اشتباه ثبت شده"

منم همینم

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عادی میشع بابا

هنو اول راهی

•دنیایِِ آرزوهام تو چشمایِ هیزٍ تو نیست :/                          •اگع الماس نباشع برا من نیست:/                                             •و در آخر هیچکس ب زیبایی حرفهایش نبود!:/                                     ○آدم تنها باشع ب "خ♡دا" نزدیک ترع○
دم اونی گرم که لیزرو اختراع کردعادیه جلسه اول من یکم اینجوری بودم بعدش اوکی شدم

آره بخدااا اصلا راحت میشه آدممم🎀

من قوی نبودم، صبور هم نبودم، مجبور بودم. اجبار ازت یه آدم دیگه میسازه❤️‍🩹 "سال تولدم اشتباه ثبت شده"

دوستان درسته شاتی بهتره از رولی؟اگر کسی میدونه بگهمن خودم رولی رفتم اینو خیلی دیدم میگن پشیمونم الان

منم رولی رفتم همچین نتیجه دلخواهم رو نگرفتم ،این برا سارژ میخوام برم شاتی

بعد جلسه دوم عادی میشهمن الان تو شارژم و مهم نیست دیگ واسم😂

اره دیگ منم اولشم🫠

من قوی نبودم، صبور هم نبودم، مجبور بودم. اجبار ازت یه آدم دیگه میسازه❤️‍🩹 "سال تولدم اشتباه ثبت شده"

دوستان درسته شاتی بهتره از رولی؟اگر کسی میدونه بگهمن خودم رولی رفتم اینو خیلی دیدم میگن پشیمونم الان

راستش مامان و خاله های منم رولی انجام دادن مشکلی نداشتن راضین

من قوی نبودم، صبور هم نبودم، مجبور بودم. اجبار ازت یه آدم دیگه میسازه❤️‍🩹 "سال تولدم اشتباه ثبت شده"

جلسه آخر قبل اونکه خودش بگه پوزیشن رو خودت انتخاب میکنی🤣👌

آره دیگه عادی میشههه😂😂

من قوی نبودم، صبور هم نبودم، مجبور بودم. اجبار ازت یه آدم دیگه میسازه❤️‍🩹 "سال تولدم اشتباه ثبت شده"

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

آندومتریوز

mmarrrr000 | 19 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز