فعلن داغی نمیفهمی
نمیدونی شرایط الانت و قبل ترش ینی پر پرواز داشتی
ینی بی خیال و راحت سرتو رو بالش میراشتی خوابت ببره
یا به این فکر میکردی فردا چه کنی چجوری بگذرونی
لبخندای از ته دلت
عاشقی همه اینا رو ازت میگیره و فرقی با یه معتاد نداری
فقط جسمت سالمه وگرنه از لحاظ روحی دقیقن مثل کارتن خوابایی
به هر دری میزنی از حال خارج بشی ولی نمیشه
سالها میگذره فراموش نمیشه
قدر الانتو بدون ....من آرزو میکنم شب وقتی میخابم دیگه بلند نشم