2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شرایط نگهداریشو‌ندارم

یعنی سقط مکرر بودی الان باردار شدی نمیخواییش؟

این امپول درصورتی جواب میده که مشکلت انعقادی باشه شاید نزنی و بمونه شایدم بزنی بعد متوجه بشن مشکل سقطات چیز دیگه ای بوده و بازم سقط شه، هیچی صددرصدی نیست

یعنی سقط مکرر بودی الان باردار شدی نمیخواییش؟این امپول درصورتی جواب میده که مشکلت انعقادی باشه شاید ...

آره.میدونم مشکلم انعقادی هست. میخوام بدونم آمپول نزنم بازم سقط میشه؟

آره.میدونم مشکلم انعقادی هست. میخوام بدونم آمپول نزنم بازم سقط میشه؟

اگه کلا برا آینده بچه میخوای همچین اشتباهی نکن


ممکنه همین سقط باعث بشه هیچوقت نتونی بچه دار بشی

https://uupload.ir/view/دسر_فوری_۵_دقیقه_ای_با_بیسگوییت_و_شیر_tolj.mp4/،،،،،،،،تایپ رو حالت خودکاره اشتباهات تایپی  خیلی زیاده و نادیده بگیرین،،،،،،،،،،https://uupload.ir/view/4_دسر_بدون_شیر_9m9y.mp4/

اگه کلا برا آینده بچه میخوای همچین اشتباهی نکنممکنه همین سقط باعث بشه هیچوقت نتونی بچه دار بشی

آخه یه مشکلاتی به وجود آمده که الان نبودنش برای خودش بهتره.

من فقط میخوام الان مدیریت کنم شرایطم رو حتی به غلط، میخوام بدونم این راه جواب میده

دلم میخواد یکی حال دلمو بفهمه

میگم احتمالش زیاده ولی صددرصد نیست،برعکسش من بااینکه تو یه بارداریم زدم بازم سقط شد

الان احتیاج دارم که هر چه زودتر تموم بشه.

فکر نکنم هیچ آدمی تو دنیا بتونه الان درکم کنه.

الان بچه دارین؟ مشکلتون چیز دیگه بود؟

آره چند بار سقط داشتم بعد تو بارداری بعدیم زدم و بچه م دنیا اومد، بعد چند سال دومی رو‌میخواستم باردار شدم همون داروها و امپول ها رو استفاده کردم ولی سقط شد،

انشاالله برا شماهم هر چی صلاحه پیش بیاد و مشکلتون حل شه🤲

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز