وااا به خاطر این واریزی کالابرگ ندادن؟
به ماهم نمیدن. چون شوهرم مغازه داره و دستگاه پوز داره
شوهرم که میگه مهم نیس، ولی واقعا اگه حق مانیس پس حق کیه؟
خونمون اجاره ای، مغازه اجاره ای، هرچی هم درمیاریم خرج اجاره و قسط و... میشه
یارانه هم بهمون نمیدادن. اعتراض گذاشتم اوکی شد🙄