2777
2789
عنوان

کالابرگ

| مشاهده متن کامل بحث + 7825 بازدید | 22 پست
والا تا الان که چیزی بهمون ندادن اعتراض هم گذاشتیم میگه یک ۱۳۸ میلیون واریز حساب شده با یه ۳۰۰ میلیو ...

وااا به خاطر این واریزی کالابرگ ندادن؟ 

به ماهم نمیدن. چون شوهرم مغازه داره و دستگاه پوز داره

شوهرم که میگه مهم نیس، ولی واقعا اگه حق مانیس پس حق کیه؟

 خونمون اجاره ای، مغازه اجاره ای، هرچی هم درمیاریم خرج اجاره و قسط و...  میشه

یارانه هم بهمون نمیدادن. اعتراض گذاشتم اوکی شد🙄

نامه ای به فرزندم:«مادرت روزایی رو زندگی کرد که قابل زیستن نبود،مگر فقط به خاطر وجود تو» 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه هنوز

عزیزم از یه مغازه یا فروشگاهی که کالابرگ خرید میکنند میتونید استعلام بگیرید 

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼
وااا به خاطر این واریزی کالابرگ ندادن؟ به ماهم نمیدن. چون شوهرم مغازه داره و دستگاه پوز دارهشوهرم که ...

حیف نمیشه حرف زد اینجا...... هر چی ایران داره مال غریبه هاست، به مردم خاکِ خودش حیفه چیزی برسه

از خون جوانان وطن لاله دمیـده 🥀🖤......خوش باش که ظالم نبرد راه به منزل 🥂🕊️🤍🫶 خداوندا این سرزمین را از ظلم و ستم و جهل و فریبکاری و خرافات محفوظ بدار 🤲 الهی آمـــــین 😇

وااا به خاطر این واریزی کالابرگ ندادن؟ به ماهم نمیدن. چون شوهرم مغازه داره و دستگاه پوز دارهشوهرم که ...

اره بخدا میگه در تاریخ ۲۵ شهریور این مبلغ واریز حساب شده خب ما بیست و پنجم شهریور عروسی کردیم .

ما همین هستیم ماشین زیر پامون برا پدرشوهرم هست اینم یه پراید بی جونی 

خونمون هم اجاره  نشین هستیم ، فقط با یه حقوق کارمندی داریم زندگی می‌کنیم. 

حالا یارانه به ما میدن نفری ۴۰۰ کالابرگ هم سال قبل سه دوره رو دادن ولی امسال چیزی بهمون تعلق نگرفت

عزیزم از یه مغازه یا فروشگاهی که کالابرگ خرید میکنند میتونید استعلام بگیرید

عزیزم هزار بار گرفتیم خودمون این مسیر رو هزار بار طی کردیم 

ولی میگه یک میلیون تو کارت واریز شده ولی تو قسمت کالابرگ موجودی نداره

اره بخدا میگه در تاریخ ۲۵ شهریور این مبلغ واریز حساب شده خب ما بیست و پنجم شهریور عروسی کردیم .ما هم ...

یه چیزی هم که میخان بدن دنبال صدتا بهونه هستن که بهمون ندن


میگم از کجا پیگیری کردین که گفته به این دلایل بهتون تعلق نمیگیره؟ 

به بابام اینا پارسال دادن، ولی امسال ندادن، رفتن فروشگاه، گفته چیزی به حسابتون نیومده


نامه ای به فرزندم:«مادرت روزایی رو زندگی کرد که قابل زیستن نبود،مگر فقط به خاطر وجود تو» 
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز