2777
2789
عنوان

اسم دختر

1066 بازدید | 45 پست

خانم ها چند روز دیگه دخترم ب دنیا میاد اصلا نمیدونم چه اسمی براش قشنگه اول اینکه خوش اوا و صمیمی باشه لوس و بی معنی نباشه دوم اینکه مسخره نشه

ماهلین ماهوین مهوا ، مهوان ، الین ، 

الین خیلی شیکه حس می کنم گرم نیست 

ماهلین هم شیکه هم گرمه اطرافیانمون هم نداریم ولی تو کامنت ها میخونم که زیاد شده 

مهوان هم خوشم اومده 

خیلی سخته یه موجود کوچولو امانته ادم دلش میخواد یه اسم شیک و با معنی برای یه عمر بذاره کمک کنید ان شالله مهربونیتون به زندگیتون برگرده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

الین خیلی قشنگه

به من چه دادید ، ای واژه های ساده فریب و ای ریاضت اندامها و خواهش ها ؟ اگر گلی به گیسوی خود میزدم  از این تقلب ، از این تاج کاغذین  که بر فراز سرم بو گرفته است ، فریبنده تر نبود ؟...

بزارید مهوان...دختر یکی از آشناهای ما اسمش مهوان هست وقتی صداش میکنند خیلی به دل میشینه خوش آهنگه...من که خیلی خوشم میاد

با افتخار یه دختر دهه شصتی ام...من از تبار دخترهای تکراری نیستم من از نسل همان تافته های جدا بافته ام...              

بنظرم مهوا خیلی قشنگه 

زندگی کوتاهتر از اونیکه بخوای ب اتفاقای گذشته فکر کنی پس حذف کن خاطرات گذشته رو بساز زندگی و آینده رو دوباره جوونه بزن پیشرفت کن موفق شو تو لایق بهترینایی💖

مهسیما 

ماهلین 

هورا 

دنیز 

دلوین 

دلسا

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

اسمایی که من برا دخترام انتخاب کرده بودم اینا بود

الین دیانا پرستش دنیز

جنگل رو به فنا بود ولی درختها هنوز به تبر رای میدادند چون تبر درختان را قانع کرده بود که او هم یکی از انهاست زیرا دسته او هم از چوب بود..
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز