2777
2789

اگه میتونستم دوساعت بخوابم 49 ساعته نخوابیدم الان لیوان قهوه دستم برای 8ساعت دیگه😢😢😭😭😭😭

كسايي كه خودكشي ميكنن فرشته هايي هستن كه فقط ميخوان به خونه برن 😇 فقط میخوام برم خونه🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه من دوران دبیرستان مدرسه عالی رفته بودم الان اوضاعم بهتر بود

عزیزم به عنوان کسی که از شش هفت سالگی تا الان که 28 سالمه و همیشه در حال درس خوندن بودم بهت میگم نه مدرسه نه هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جای پشتکار و همت خود شخص رو بگیره یادمه سالی که کنکور دادم نفر اول کنکور ریاضی یه پسر چوپان بود

عزیزم به عنوان کسی که از شش هفت سالگی تا الان که 28 سالمه و همیشه در حال درس خوندن بودم بهت میگم نه ...

بله درسته ولی معلمهای من واقعا در حقمون کوتاهی کردن مخصوصا ریاضی و فیزیک که دوتا درس سخت هست خدا ازشون نگذره اگه درست درس داده بودن با درصدهایی که من داشتم میتونستم رشته خوب قبول بشم پشتکار داشتن وقتی جواب میده که درس مربوطه رو بلد شده باشی

واقعا برای شعور بعضی ها اینجا باید متأسف بود با تو هستم که هر وقت ازت سوال میکنم جواب نمیدی مگه از دماغ فیل افتادی؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز