2777
2789
عنوان

بیاین

159 بازدید | 26 پست

یه خواهشی ازتون دارم تایپک قبلیه من یه موضوعی بود که بعضیا فک کردن سرکاریه من خودم تاحالا این حسه بد نچشیده بودم ولی بیایم از این به بعد اگ فکر کردیم تایپکی سرکاریه کلا نظری ندیم به خودمم دارم میگم دوستام ناراحت نشین مرسی 😊

من عشق به تو دادم و تو عمری به من درد/ این عشق چرا این همه بی رحم ترت کرد 

نظری ندارم

برای برنگیختن حسادت اسب سوار خر نشو همین دیگه گفتم سوار هر خری نشین                                                                                         یه عده انگار دوراز جون ادم نیستن مثله ادم باهاشون حرف میزنی گاز میگیرن 😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕😕متاسفانه بعضیارو نمیشه قانع کرد، باید به نفهمیشون احترام گذاشت                                به بعضی ها باید گفت کورمون نکنی با اون روشن فکریت چلچراغ

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اينايي که فورا میگن سرکاريه مطمئن باش تجربه سرکار گذاشتنو دارن خودشون


بله درسته 😊

من عشق به تو دادم و تو عمری به من درد/ این عشق چرا این همه بی رحم ترت کرد 
میتونستی یه عکس از سونوت بدی ببینیم ننوشته پسر یا دختر


ببخشید همراهم نیس گفتم خونه مادرمم تا زایمانم 

من عشق به تو دادم و تو عمری به من درد/ این عشق چرا این همه بی رحم ترت کرد 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز