2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگی عوضی پس ارزش نداره خودتو بخاطرش ناراحت کنی بیخیال گلم دنیا ارزش نداره دلتو بسپار بخدا آروم بشی

اخه وقتی میبینم این حق من نبود این آزارم میده

تو خورشیدی بودی که وقتی بودی ندیدیمت اما حال که دیگر نیستی تازه فهمیدیم که حضورت گرمایی در قلب و زندگیمان بود رهبرم💔🥀 تو امضای هرکس دیدم نوشته بحث نمیکنم و فلان و بهمان بعدش ثابت شد خودش از همه بیشتر توهین و بحث میکنه .باهم مهربان باشیم.و بدترین کار تفرقه اندازی بین مردمه. همیشه در غربتم، این حرف خیلیا درک نمیکنند

چیشد

هیچی یه عوضی رو هر هفته دارم میبینم فقط داره بهم انرژی منفی میده منم ناچارم رفت و امد کنم باهاش.انقدر چهره اش انرژی منفی میده نمیتونم صاف تو صورتش نگاه کنم حتی رغبت نمیکنم

تو خورشیدی بودی که وقتی بودی ندیدیمت اما حال که دیگر نیستی تازه فهمیدیم که حضورت گرمایی در قلب و زندگیمان بود رهبرم💔🥀 تو امضای هرکس دیدم نوشته بحث نمیکنم و فلان و بهمان بعدش ثابت شد خودش از همه بیشتر توهین و بحث میکنه .باهم مهربان باشیم.و بدترین کار تفرقه اندازی بین مردمه. همیشه در غربتم، این حرف خیلیا درک نمیکنند

ای بابا خب مگه چیکار میکنه

میزنه تو ذوق کلا 

حرفای نسنجیده میزنه . آداب معاشرت بلد نیست .چهرش سرده و مغروره . خودخواهه حرف باید حرف خودش باشه .حسوده خیلی 

وقتی حرف میزنی اصلا توجه نمیکنه خیلی بی نزاکته یهو وسط صحبتت یه چی دیگه که اصلا ربطی نداره به موضوع میگه ولی خودش حرف میزنه من کلی با اشتیاق گوش میدم و واقعا شنونده ام.یعنی یجوریه که تو فکر میکنی مهم نیست این کاراش اما وقتی باهاش به مرور رابطه داری اذیت میشی در حد عصبی شدن میری خیلی فازش بده خیلی

تو خورشیدی بودی که وقتی بودی ندیدیمت اما حال که دیگر نیستی تازه فهمیدیم که حضورت گرمایی در قلب و زندگیمان بود رهبرم💔🥀 تو امضای هرکس دیدم نوشته بحث نمیکنم و فلان و بهمان بعدش ثابت شد خودش از همه بیشتر توهین و بحث میکنه .باهم مهربان باشیم.و بدترین کار تفرقه اندازی بین مردمه. همیشه در غربتم، این حرف خیلیا درک نمیکنند

میزنه تو ذوق کلا حرفای نسنجیده میزنه . آداب معاشرت بلد نیست .چهرش سرده و مغروره . خودخواهه حرف باید ...

اینجور آدما مشکلشون خیلی ریشه داره، هیچکسم برای دوستی سمتشون نمیره 

بی تفاوت باش نسبت بهش 

_

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز