2789
عنوان

خیلی خستم

| مشاهده متن کامل بحث + 182 بازدید | 25 پست

به این فکرکن آینده ات درعوضٌش تضمینه

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

موفق باشین ❤

قربانت

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به این فکرکن آینده ات درعوضٌش تضمینه

چه میدونم ..مهم الان ک خستم و نابود

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟
همش کشیکم خستم به زندگیم نمیرسم .دوتا بچه دارم خیلی اذیتم

آخی آره بابچه سخته چن سالشونه؟

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

آخی آره بابچه سخته چن سالشونه؟

پسرم ۳سالشه دخترم کلاس اوله

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟
چه میدونم ..مهم الان ک خستم و نابود

وواااای امضات عالی بود😍

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

وواااای امضات عالی بود😍

عزیزم..این برا موقعی بود ک دلخوش بودم  

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟
عزیزم..این برا موقعی بود ک دلخوش بودم

الان باید امضامو بنویسم حالی برام نمونده دنیا برام سرااابه  

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟
عزیزم..این برا موقعی بود ک دلخوش بودم

آخه چرادلت خوشش نیست من برعکس میگم کاش زنی مستقل بودم وسرکارمیرفتم متاسفانه همسرم مخالفه

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

الان باید امضامو بنویسم حالی برام نمونده دنیا برام سرااابه

ازخدامیخوام که زندگیت ۺادوپرانرژی بشه تنت سالم ودلت خوش

کاربری وتاپیک هابرادونفره.. مسئولیت شمادرقبال خودتان این است باافرادی دوستی کنیدوبه کسانی عشق بورزید،که به ذهن شمااحترام میگذارند!عاشق آشپزی نویسندگی وشعر،ورزش،موسیقی،محیط زیست! خدایاشکرت😍

آخه چرادلت خوشش نیست من برعکس میگم کاش زنی مستقل بودم وسرکارمیرفتم متاسفانه همسرم مخالفه

چی بگم عزیزم کلا هیچ کس از جایگاهی ک هست راضی نیست انشالله طوری دنیا برات رقم بخوره ک راضی باشی و شاد و سالم

من دلم میخواهد خانه ای داشته باشم پر دوست  ،کنج هر دیوارش دوستانم بنشینند ارام،گل بگو گل بشنو،هر کسی میخواهد وارد خانه پر مهر و صفایم گردد یک سبد بوی گل سرخ به من هدیه دهد  ،شرط وارد گشتن شست و شوی دلهاست.شرط آن داشتن یک دل بی رنگ و ریاست.بر درش برگ گلی میکوبم..روی ان با قلم سبز بهار مینویسم ای یااار؛خانه ما اینجاست،تا که سهراب نپرسد دیگر خانه دوست کجاست؟؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792