گندمک11 مدیر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 عنوان اسم دختر | مشاهده متن کامل بحث + 1956 بازدید | 78 پست خانمها از بین یسنا آوا سماءکدوم بهتر و قشنگتره ؟ممنون میشم چن تا اسم شیک هم شما پیشنهاد بدید الهی و ربی من لی غیرک 1403/11/30 | 22:15 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 ای جانم نامدار باشه ممنون عزیزدلم الهی و ربی من لی غیرک
دخترخدایبزرگ عضویت: 1403/06/09 تعداد پست: 14536 خواهش میکنم عزیزم،فقط ی بار گرفتی؟؟اخه من خودم وقتی معنیشو متوجه نمیشدم دوباره میگرفتمبرا شما الان گ ... آره عزیزم یکبار گرفتم این مثبته حرفه یا منفی؟ کاربری تعلیق دائمی شده.
ayfaraz عضویت: 1402/11/06 تعداد پست: 30499 راستش شوهرمم اسم آوا رو خیلی دوست داره ولی من سماءفعلا موندیم بین این اسمها سما که خیلی بده
بانووو67 عضویت: 1399/11/23 تعداد پست: 6684 قطعا آوا بین اینا بهتره.سما که اصلا جامعه خوب ، دخترانی خوب تربیت میکند و دختران خوب ، جامعه خوب...
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 آره عزیزم یکبار گرفتم این مثبته حرفه یا منفی؟ فکر کنم مثبت باشه چون گفته رسیدم الهی و ربی من لی غیرک
ostevaram عضویت: 1403/03/30 تعداد پست: 2878 سما قشنگتره بهار یا ارغوان مرده باد کسی که به آرمانهایت خیانت کرد ای شهید
نامیراا عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2704 راستش شوهرمم اسم آوا رو خیلی دوست داره ولی من سماءفعلا موندیم بین این اسمها سما بنظر من قشنگ تره اتفاقا داریم از اطرافیان اسم دخترش سما هست و خیلی دلنشینه
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 قطعا آوا بین اینا بهتره.سما که اصلا بانوجان آوا گذاشتیم الهی و ربی من لی غیرک
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 سما قشنگتره بهار یا ارغوان من خودمم سما دوست داشتم ولی شوهرم گفت فقط آوا الهی و ربی من لی غیرک
ostevaram عضویت: 1403/03/30 تعداد پست: 2878 بانوجان آوا گذاشتیم مبارکه خدا برات نگهش داره ⚘⚘😘😘💞 مرده باد کسی که به آرمانهایت خیانت کرد ای شهید
بانووو67 عضویت: 1399/11/23 تعداد پست: 6684 بانوجان آوا گذاشتیم به سلامتیخدا برات حفظش کنه.دختر گل بهشته، جامعه خوب ، دخترانی خوب تربیت میکند و دختران خوب ، جامعه خوب...
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 مبارکه خدا برات نگهش داره ⚘⚘😘😘💞 ممنون عزیزدلم😘😘 الهی و ربی من لی غیرک
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 به سلامتیخدا برات حفظش کنه.دختر گل بهشته، سلامت باشید عزیزم خدا بچه های شمارو حفط کنه🤲😘 الهی و ربی من لی غیرک
گندمک11 مدیر استارتر عضویت: 1394/08/25 تعداد پست: 3344 سلام عزیز دلم ممنونم خودمم گرفتم نیتم رسیدنم بود یه خانمی رد شدن و گفتن من برعکس تو تازه رسیدم سلام عزیزم خوبی؟ ببخشید توروخدا شرمنده من امروز فالتو تو دفتر دیدم تازه یادم افتاد ک بهت نگفتم از زبون همسرم برات گرفتم گفت چن دیقه مونده ؟منظورش سال تحویل بود. الهی و ربی من لی غیرک