قمهره مدیر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 عنوان پانکچر | مشاهده متن کامل بحث + 440 بازدید | 28 پست امپولارو دارم استفاده میکنم ک اینماه پانکچر شم هفنه بعد باید برم دکتر سونو کنه بییینه فولیکول دارم یانهمن اندومتریوز دارم دو طرف تخمدانمینی بنظرتون خیلی کم و بی کیفیت میشه فولیکولام تخمک هام؟😔 1403/11/14 | 18:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 ناباروری بدون علت یه بار انتقال دادم سه بار تخمک کشی مرکز مام الان باردارم سه بار برای چی پانکچر شدیاصولا ک یبار میکنن چ خبره سه بار
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 الان با ای وی اف بارداری؟ نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شدم سری آخر دیگه تخمک داشتم هر سری پوچ بودن بی کیفیت
حسینی7663 عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 1238 فک میکردم ای وی اف قطعیهاما میگن چهل درصده درصد موفقیتش ینی خیلی جتمی نیست بایذ لانه گزینی کنخ اگر ن ... اره منم شنیدم من خیلی هزینه کردم کل طلاهام بابت این ای وی اف رفت
حسینی7663 عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 1238 نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شد ... وای معجزه خدا
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 سه بار برای چی پانکچر شدیاصولا ک یبار میکنن چ خبره سه بار بار اول چهارده تا ولی جنین تشکیل نشد بار دومم با وجود فولیکول زیاد ولی پوچ بودن
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 اره منم شنیدم من خیلی هزینه کردم کل طلاهام بابت این ای وی اف رفت کدوم مرکز
حسینی7663 عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 1238 انشاالله که نتیجه بگیری فدات بار اوله میخام انتقال بدم برام دعا کن
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 فدات بار اوله میخام انتقال بدم برام دعا کن استرس نداشته باش بسپرش بخدا
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شد ... خداروشکر واقعا ک بارداریاینهمه هزینه کردیا خدا ام مسخره کرده بنده هاشو چی بگم منم الان چند ماه توی دکترام خیلی اذیت شدم
قمهره مدیر استارتر عضویت: 1403/02/28 تعداد پست: 7774 نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شد ... اسپرم همسرت ضعیف نبود اصلا؟
هل1395 عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 1679 اسپرم همسرت ضعیف نبود اصلا؟ نه اصلا من آنقدر آزمایش دادم ژنتیک انعقادی هیسترو لاپاراسکوپی هر کاری که نشون بده مشکل داشته باشم دادم نبود
عفت_زجه_زن۲ عضویت: 1403/03/06 تعداد پست: 4985 نه من 19تا ازم کشیدن گفتن هایپر شدی خداروشکر شوهرم هم با دارو خوردن آزمایش خوب شد شش تا جنین برام شک ... عزیزم شما با این تحرک ای وی اف کردین یا میکرو اینجکشن؟چون ب ما با تحرک ضعیف گفتن بهتره میکرو کنین فقط 5 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40
حسینی7663 عضویت: 1402/07/12 تعداد پست: 1238 عزیزم شما با این تحرک ای وی اف کردین یا میکرو اینجکشن؟چون ب ما با تحرک ضعیف گفتن بهتره میکرو کنین اره ما هم گفتن میکرو بکنین