2777
2789
عنوان

پانکچر

| مشاهده متن کامل بحث + 440 بازدید | 28 پست
الان با ای وی اف بارداری؟

نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال 

من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شدم سری آخر دیگه تخمک داشتم هر سری پوچ بودن بی کیفیت 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه دوماه بعد انتقال خودم طبیعی شدم بعد از هشت سال من برای تخمک کشی خیلی اذیتم شدم سه بار تخمک کشی شد ...

خداروشکر واقعا ک بارداری

اینهمه هزینه کردیا 

خدا ام مسخره کرده بنده هاشو چی بگم 

منم الان چند ماه توی دکترام خیلی اذیت شدم

نه من 19تا ازم کشیدن گفتن هایپر شدی خداروشکر شوهرم هم با دارو خوردن آزمایش خوب شد شش تا جنین برام شک ...

عزیزم شما با این تحرک ای وی اف کردین یا میکرو اینجکشن؟

چون ب ما با تحرک ضعیف گفتن بهتره میکرو کنین

فقط 5 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز