2777
2789
عنوان

جنین عرضی

530 بازدید | 15 پست

خانمامن بچم از هجده هفتگی عرضیه الانم بیست هفت هفتمه دکترم بهم گفت اگ تاسی هفتگی اینطوری بمونه سزارین میشی ب نظرتون ممکنه؟ پس چرا میگن تا هفته سی شیش جای چرخیدن هست

من چرا جنین عرضی رو عوضی باید بخونم 

شما امکان نداره یه آدم دروغگو رو پیدا کنی که به حرفای کسی اعتماد کنه... یا آدم خیانتکاری که باور کنه طرف مقابل بهش متعهده... اکثر آدمای مهربون هم نمیتونن تصور کنن کسی بتونه بهشون آسیب بزنه... میدونی هر آدمی دنیا و آدماشو همونجوری میبینه که خودش هست!:)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جنین عرضی معمولاتغییروضعیت نمیده وبیشتربمونه باعث پارگی رحم میشه براش آهنگ بزارزیرشکمت شایدبراگوش کردنش سرشوبردپایین

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

مال من بریچ نیست عزیزم عرضیه سرش راسته پاهاش چپ

درسته عرضی رو نمیدونم دکتر نگفته یه سری ورزش‌ها کنی تا بچرخه؟

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
جنین عرضی معمولاتغییروضعیت نمیده وبیشتربمونه باعث پارگی رحم میشه براش آهنگ بزارزیرشکمت شایدبراگوش کر ...

یاخدا 😕😕😕الان دیگ دوماه نیم اینطوری مونده کوچیک بود نچرخید الان ک بزرگ شده چطور بچرخه اصلا نمیچرخه من خودمم دوست دارم اینطوری بمونه سزارین بشم

یاخدا 😕😕😕الان دیگ دوماه نیم اینطوری مونده کوچیک بود نچرخید الان ک بزرگ شده چطور بچرخه اصلا نمیچرخ ...

انشااله سالم بیادبغلت

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

🤣🤣🤣بادراز کشیدن نیست میخوام مطمعن بشم ک تا چند هفتگی دقیق وقت چرخش داره اگ ب شانس گند من باشه دقی ...

ان شاءالله که همونی دوست داری بهترینش برات اتفاق بیوفته.

حالا من از سزارین میترسم و الان ۲۲ هفتم و این بچمم فعلا بریچ خدا کنه تا آخر بارداریم بچرخه و سفالیک شه.

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ان شاءالله که همونی دوست داری بهترینش برات اتفاق بیوفته.حالا من از سزارین میترسم و الان ۲۲ هفتم و ای ...

ممنون عزیزم ان شاالله برای توهم هرچی دوست داری

ببین من شهرستانم زایشگاه خوبی نداره هرکی رفته تاتو سرش بخیه خورده اصلا رسیدگی خوبی ندارن

همسرم میگه بریم شهردیگ خصوصی برای طبیعی ک اونم یک ساعت ربع فاصلس سخته زایمان طبیعی خبر نمیکنه منم خودم دوست داشتم طبیعی باشه اماجای خوب

ممنون عزیزم ان شاالله برای توهم هرچی دوست داریببین من شهرستانم زایشگاه خوبی نداره هرکی رفته تاتو سرش ...

ممنون گلم.

درست میگی برای طبیعی جاش واقعا مهم.

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز