2777
2789
عنوان

لیزر بیکینی

671 بازدید | 56 پست

خیلی خیلی خجالتیم‌طی یک‌عملیات انتحاری دلمو زدم به دریا واسه هفته بعد نوبت گرفتم از استرس و دلشوره از ۷ صبح بیدارم یه چیزییی بگین خجالتم بریزهههه😭ماسک بزنم؟ضایع نیس؟

🩵🫧

حق داری ولی خب ماسک چرا😂 اونا انقد دیدن عادت کردن اونا ک قرار نیست همه جا با تو باشن ک خجالت بکشی ازشون

 کاربر گرامی قبل از ریپلای کردن امضامو بخون  کاربر گرامی وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنید قبل از هرچیز باید جنبه شنیدن هر نظر و انتقاد و پیشنهاد رو داشته باشید اگر جنبه شنیدن نظر مخاف خودتونو ندارین تایپک نزنید💙 کاربر گرامی اگه من جایی نظر دادم و خواستی ریپلای کنی و فاز دانشمند و انسان با ادب و فهمیده برداری  ریپلای نزن عزیز من ن من شمام ن شما من که طرز فکر و طرز انتقاد و پیشنهادمون یکی باشه اگه خوشت نسومد از کامنت من بدون در نظر گرفتن من نظر خودتو بده و بگذر ولی اگه باز با این حال ریپلای کردی نشون دهنده بی شخصیتی خودته پس اونموقعه منم یه بیشخصیت مثل خودت شدم و جوابتو با بی ادبی دادم ناراحت نشو چون تذکر داده بودم💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بابا اصلا نمیبینه بنده خدا عینک داره😂در روز صدتا هم میبینه مهم نیست که

 چرا جملات سطحی‌تان را با «ما مرد‌ها با ما زنها»شروع میکنید؟لطفا کژی،کمبود های عاطفی و ایراداتتان را به پای کل جمعیت زنان یا مردان ننویسید.مثلا بگویید من زیاد دروغ میگویم نگویید ما مردها نمیتوانیم راست خیلی چیزها را بگوییم.یا بگویید من بداخلاقم نگویید ما زنها تمام پاییز خلقمان تنگ است... 

یه عینک پلاستیکی میدن بزن روچشمات😀😀😀بروبهترین لطفیه میتونی بخودت کنی

لطفا اگرازپستی درتایپکی گذاشتم  خوشتون اومدیادرتایپکی کمکتون کردم لطفابرای سلامتی وسربلندی وخوشبختی همسروبچه هام  دعاکنید هوای یکدیگر را داشته باشیددل نشکنیدقضاوت نکنیدهنجارهای زندگی کسی را مسخره نکنیدبه غم کسی نخندیدبه راحتی از یکدیگر گذر نکنیدبه سادگیِ آب خوردنبر دیگری تهمت ناروا نبندیدبه حریم آبروی دیگریبدون اجازه وارد نشوید ...آدم‌ها دنیا دو روز است !هوای دل یکدیگر را بیشتر داشته باشیم 💖

که منو نشناسه یه جایی🤣

هروز ده تا بیکینی میبینن اونا😂😂😂 

 کاربر گرامی قبل از ریپلای کردن امضامو بخون  کاربر گرامی وقتی تو فضای مجازی و عمومی تایپک میزنید قبل از هرچیز باید جنبه شنیدن هر نظر و انتقاد و پیشنهاد رو داشته باشید اگر جنبه شنیدن نظر مخاف خودتونو ندارین تایپک نزنید💙 کاربر گرامی اگه من جایی نظر دادم و خواستی ریپلای کنی و فاز دانشمند و انسان با ادب و فهمیده برداری  ریپلای نزن عزیز من ن من شمام ن شما من که طرز فکر و طرز انتقاد و پیشنهادمون یکی باشه اگه خوشت نسومد از کامنت من بدون در نظر گرفتن من نظر خودتو بده و بگذر ولی اگه باز با این حال ریپلای کردی نشون دهنده بی شخصیتی خودته پس اونموقعه منم یه بیشخصیت مثل خودت شدم و جوابتو با بی ادبی دادم ناراحت نشو چون تذکر داده بودم💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز