2777
2789
عنوان

همسرداری

225 بازدید | 23 پست

سلام خوبید؟؟

چطور شوهرم رو تحت تاثیر بذارم که به حرفم گوش بده و انجام بده یا اینکه بام مخالفتی نکنه؟؟؟؟

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

يه مدت هر چى ميگه بگو چشم هركارى هم كه ميگه انجام بده قربون صدقه يادت نره 

والا خیلی از این کارا میکنم ولی تا الان که موثر واقع نشده

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
یِ مثال میزنی؟

من مثال بزنم؟؟

من تا الان نشده یه چی بگم مخالفت نکنه یا ردش نکنه نمیدونم‌چکار کنم حرفمو قبول کنه

مثلا بش بگم میخوام قالی رو جابه جا کنم میگه نه.تا این حد

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
من دو روز باهاش خوبم رام كه شد كار خودمو ميكنم 😂😂😂

والا من فک کنم چون همش خوبم تاثیر گذار دیگه واقع نمیشه

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
😂😂😂😂😂😂

راست میگم بخدا

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
بعد اندازه باشه زياد هم خوبى كنى وظيفه ميشه 

دقیقا احساس میکنم الان نطر شوهرم اینه که فکر میکنه وظیفمه

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
خب كم كم كمترش كن 

بخدا دیونم کلافم خستم نمیدونم چکار کنم

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
نى نى هم دارى 

نه چندماهه عروسی کردیم از عقدمون همینطور بودیم خودخواه بود و فقط خودشو میدید

خدایا شکرت که بعد ۲ سال و ۹ ماه جواب این همه انتطار و دکتر رفتنم رودادی،خیلی ممنون که مهدیارمو سالم گذاشتی تو بغلم.......همه ما ادمهایی که بقیه فکر میکنن نیستم ،بیشتر ما آدمهایی هستیم که به صورتمون نقاب زدیم تا کسی دردمون رو نفهمه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز