2777
2789
عنوان

می‌خوایم با خدا معامله کنیم هستید ❓

| مشاهده متن کامل بحث + 18098 بازدید | 1415 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اللّٰهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظِیمِ، وَرَبَّ الْکُرْسِیِّ الرَّفِیعِ، وَرَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ، وَمُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالزَّبُورِ، وَرَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ، وَمُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظِیمِ، وَرَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبِینَ وَالْأَنْبِیاءِ وَ الْمُرْسَلِینَ.

اللّٰهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِوَجْهِکَ الْکَرِیمِ وَبِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنِیرِ وَمُلْکِکَ الْقَدِیمِ، یَا حَیُّ یَا قَیُّومُ، أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذِی أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمَاواتُ وَالْأَرَضُونَ، وَبِاسْمِکَ الَّذِی یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ، یَا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَیٍّ، وَیَا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَیٍّ، وَیَا

حَیّاً حِینَ لَاحَیَّ، یَا مُحْیِیَ الْمَوْتیٰ، وَمُمِیتَ الْأَحْیاءِ، یَا حَیُّ لَاإِلٰهَ إِلّا أَنْتَ؛

اللّٰهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِیَ الْمَهْدِیَّ الْقائِمَ بِأَمْرِکَ صَلَواتُ اللّٰهِ عَلَیْهِ وَعَلَیٰ آبائِهِ الطَّاهِرِینَ عَنْ جَمِیعِ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِناتِ فِی مَشارِقِ الْأَرْضِ وَمَغارِبِها، سَهْلِها وَجَبَلِها، وَبَرِّها وَبَحْرِها، وَعَنِّی وَعَنْ وَالِدَیَّ مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ

اللّٰهِ، وَمِدادَ کَلِماتِهِ، وَمَا أَحْصاهُ عِلْمُهُ، وَأَحاطَ بِهِ کِتابُهُ.

اللّٰهُمَّ إِنِّی أُجَدِّدُ لَهُ فِی صَبِیحَةِ یَوْمِی هٰذَا وَمَا عِشْتُ مِنْ أَیَّامِی عَهْداً وَعَقْداً وَبَیْعَةً لَهُ فِی عُنُقِی لَا أَحُولُ عَنْها وَلَا أَزُولُ أَبَداً، اللّٰهُمَّ اجْعَلْنِی مِنْ أَنْصارِهِ وَأَعْوانِهِ، وَالذَّابِّینَ عَنْهُ، والْمُسارِعِینَ إِلَیْهِ فِی قَضاءِ حَوَائِجِهِ، وَالْمُمْتَثِلِینَ لِأَوامِرِهِ وَالْمُحامِینَ عَنْهُ، وَالسَّابِقِینَ إِلیٰ إِرادَتِهِ، وَالْمُسْتَشْهَدِینَ بَیْنَ یَدَیْهِ؛

اللّٰهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنِی وَبَیْنَهُ الْمَوْتُ الَّذِی جَعَلْتَهُ عَلَیٰ عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً فَأَخْرِجْنِی مِنْ قَبْرِی مُؤْتَزِراً کَفَنِی، شاهِراً سَیْفِی، مُجَرِّداً قَناتِی، مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدَّاعِی فِی الْحاضِرِ وَالْبادِی. اللّٰهُمَّ أَرِنِی الطَّلْعَةَ الرَّشِیدَةَ، وَالْغُرَّةَ الْحَمِیدَةَ، وَاکْحَُلْ

ناظِرِی بِنَظْرَةٍ مِنِّی إِلَیْهِ، وَعَجِّلْ فَرَجَهُ، وَسَهِّلْ مَخْرَجَهُ، وَأَوْسِعْ مَنْهَجَهُ، وَاسْلُکْ بِی مَحَجَّتَهُ، وَأَنْفِذْ أَمْرَهُ، وَاشْدُدْ أَزْرَهُ.

وَاعْمُرِ اللّٰهُمَّ بِهِ بِلادَکَ، وَأَحْیِ بِهِ عِبادَکَ، فَإِنَّکَ قُلْتَ وَقَوْلُکَ الْحَقُّ:﴿ ظَهَرَ الْفَسٰادُ فِی الْبَرِّ وَ الْبَحْرِ بِمٰا کَسَبَتْ أَیْدِی النّٰاسِ ﴾، فَأَظْهِرِ اللّٰهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمَّیٰ بِاسْمِ رَسُولِکَ، حَتَّیٰ لَایَظْفَرَ بِشَیْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ،وَیُحِقَّ الْحَقَّ وَیُحَقِّقَهُ؛

وَاجْعَلْهُ اللّٰهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ، وَناصِراً لِمَنْ لَایَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ، وَمُجَدِّداً لِمَا عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ، وَمُشَیِّداً لِمَا وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دِینِکَ وَسُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّی اللّٰهُ عَلَیْهِ وآلِهِ، وَاجْعَلْهُ اللّٰهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدِینَ.اللّٰهُمَّ وَسُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً صَلَّی اللّٰهُ عَلَیْهِ وآلِهِ بِرُؤْیَتِهِ وَمَنْ تَبِعَهُ عَلَیٰ دَعْوَتِهِ، وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ. اللَّهُمَّ اکْشِفْ هٰذِهِ الْغُمَّةَ عَنْ هٰذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ، وَعَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ، إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیداً وَنَرَاهُ قَرِیباً، بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ.

الْعَجَلَ الْعَجَلَ یَا مَوْلایَ یَا صاحِبَ الزَّمانِ

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

التماس دعای فراوان برای امضام دارم✨🥺🙏🏻

لطفا دعا کنید و از خدا بخواین که سطح هوشیاری یکی از عزیزانم که داخل کما هست بالاتر بیاد و خدا و امیرالمومنین بهشون نظر کنه و بهوش بیاد و سلامت به آغوش خانواده برگرده🤲🏻💚❤️‍🩹 الهی آمیـن🙏🏻🤲🏻


انشالله همگی حاجت روا بشید🤲🏻🙏🏻

حالم مثل عنکبوتیه که نمیدونه چیتار کنه:”(

✨️﷽
....باید مؤمنان عفو و صَفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفـرت (و احسان) فرماید؟و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.✨️سوره نور_۲۲


سلام عزیزان دل🌹
عید شما به خوشی و خجستگی 🥰

امیدوارم زیر سایه رسول رحمت و مهربانی ها
عاقبت خودتون و عزیزانتون بخیر باشه 🤲


پس هر کس توقع آمرزش از خدای مهربون داره
چه خوبه، که بخشنده باشه تا در عوض خدا
به بهترین شکل براش جبران کنه .

 دلمـ💔ـون رو صاف💗کنیم و ،با خـ💕ـدا معامله کنیم.            

 تو این دنیای کوتاه ،تنها یک خاطره ی خوش از ما می مونه و بس..🤚👈اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونید

@vanil2  

@125666  

@یار_پنهان  

@newr  

@marzie_gh  

فقط حیدر امیرالمومنین است💚🌱ای شاه نجف فدای لطف و كرمت🥹🫀یا رب فرج مولای ما را برســـان❤️

✨️﷽
....باید مؤمنان عفو و صَفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفـرت (و احسان) فرماید؟و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.✨️سوره نور_۲۲


سلام عزیزان دل🌹
عید شما به خوشی و خجستگی 🥰

امیدوارم زیر سایه رسول رحمت و مهربانی ها
عاقبت خودتون و عزیزانتون بخیر باشه 🤲


پس هر کس توقع آمرزش از خدای مهربون داره
چه خوبه، که بخشنده باشه تا در عوض خدا
به بهترین شکل براش جبران کنه .

 دلمـ💔ـون رو صاف💗کنیم و ،با خـ💕ـدا معامله کنیم.            

 تو این دنیای کوتاه ،تنها یک خاطره ی خوش از ما می مونه و بس..🤚👈اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونید

@سحرجوانیار  

@28kiana  

@نجمه0خااتون1

@عروسخانوادهشوهرم  

@سوجان2‍ 


فقط حیدر امیرالمومنین است💚🌱ای شاه نجف فدای لطف و كرمت🥹🫀یا رب فرج مولای ما را برســـان❤️

✨️﷽
....باید مؤمنان عفو و صَفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفـرت (و احسان) فرماید؟و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.✨️سوره نور_۲۲


سلام عزیزان دل🌹
عید شما به خوشی و خجستگی 🥰

امیدوارم زیر سایه رسول رحمت و مهربانی ها
عاقبت خودتون و عزیزانتون بخیر باشه 🤲


پس هر کس توقع آمرزش از خدای مهربون داره
چه خوبه، که بخشنده باشه تا در عوض خدا
به بهترین شکل براش جبران کنه .

 دلمـ💔ـون رو صاف💗کنیم و ،با خـ💕ـدا معامله کنیم.            

 تو این دنیای کوتاه ،تنها یک خاطره ی خوش از ما می مونه و بس..🤚👈اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونید

@respin1990  

@aleria  

@obdklgv76  

@mrsshab  

@آآسماان  

فقط حیدر امیرالمومنین است💚🌱ای شاه نجف فدای لطف و كرمت🥹🫀یا رب فرج مولای ما را برســـان❤️

✨️﷽
....باید مؤمنان عفو و صَفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفـرت (و احسان) فرماید؟و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.✨️سوره نور_۲۲


سلام عزیزان دل🌹
عید شما به خوشی و خجستگی 🥰

امیدوارم زیر سایه رسول رحمت و مهربانی ها
عاقبت خودتون و عزیزانتون بخیر باشه 🤲


پس هر کس توقع آمرزش از خدای مهربون داره
چه خوبه، که بخشنده باشه تا در عوض خدا
به بهترین شکل براش جبران کنه .

 دلمـ💔ـون رو صاف💗کنیم و ،با خـ💕ـدا معامله کنیم.            

 تو این دنیای کوتاه ،تنها یک خاطره ی خوش از ما می مونه و بس..🤚👈اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونید

@yazdan1373  

@راقلا  

@faslesard  

@hna_banoo  

@jani396  


فقط حیدر امیرالمومنین است💚🌱ای شاه نجف فدای لطف و كرمت🥹🫀یا رب فرج مولای ما را برســـان❤️

✨️﷽
....باید مؤمنان عفو و صَفح پیشه کنند و از بدیها درگذرند، آیا دوست نمی‌دارید که خدا هم در حق شما مغفـرت (و احسان) فرماید؟و خدا بسیار آمرزنده و مهربان است.✨️سوره نور_۲۲


سلام عزیزان دل🌹
عید شما به خوشی و خجستگی 🥰

امیدوارم زیر سایه رسول رحمت و مهربانی ها
عاقبت خودتون و عزیزانتون بخیر باشه 🤲


پس هر کس توقع آمرزش از خدای مهربون داره
چه خوبه، که بخشنده باشه تا در عوض خدا
به بهترین شکل براش جبران کنه .

 دلمـ💔ـون رو صاف💗کنیم و ،با خـ💕ـدا معامله کنیم.            

 تو این دنیای کوتاه ،تنها یک خاطره ی خوش از ما می مونه و بس..🤚👈اگر دوست داشتین صفحه اول تاپیک رو بخونید

@moghi   

@رها5555‍ 

@نازگل_طلا  

@banoo_khas  

@mobina_9908  

فقط حیدر امیرالمومنین است💚🌱ای شاه نجف فدای لطف و كرمت🥹🫀یا رب فرج مولای ما را برســـان❤️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز