2777
2789
من تازه صبحانه خوردم حالم روحیم داغونه حال جسمیم بدترازاون ساعت 3خونه ی دوستم دعوتم نمیدونم برم یانه ...

تبریز قزی نیه بوجور بیحال.....گورمییم سنی ناراحت گوزلیم

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  
تبریز قزی نیه بوجور بیحال.....گورمییم سنی ناراحت گوزلیم

پست بالابرادوستمون توضیح دادم عزیزم 😚😚😚😚😚😚😚😚حالم خوب نیست گلم

آی وی اف کردم منفی شد😭درد،درد،درد تامرگ 🖤این شدنصیب مااززندگی💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انقدر داروخوردم الان دکتراینجاباشه میگه بستری شو برانازایی میخورم حالمووحشتناک بدمیکنن

عزیزدلم......ایشالا به حق فاطمه زهرا بحق شش ماهه کربلا دلت روشن شه یه فرشته کوچولو بیاد توبغلت

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  

هیچی از صبح بیدارشدم کاری نکردم فقط برنج خیسوندم بعداز شاید بریم بیرن از وقتی زلزله اومده ارامش ندارم انگیزه ندارم برا زندگی همش میگم کاش بدنیا نیومده بودم نمیدونم چرا فکرکنم از استرس و اضطرابه

😒میگن زندگی زیباست😵😕اما کجاش نمیدونم  😏 😐😐😐خواهشا اسم تغییرات هورمونیتونو عشق نذارید😒😏باتچکر🙏🙏 
عزیزدلم......ایشالا به حق فاطمه زهرا بحق شش ماهه کربلا دلت روشن شه یه فرشته کوچولو بیاد توبغلت

ممنون انشاالله حاجت دلتون روازحضرت معصومه بگیری به حق این روزعزیز

آی وی اف کردم منفی شد😭درد،درد،درد تامرگ 🖤این شدنصیب مااززندگی💔

ای وای دوز دیر هاااا جانیم ایشالا تزلیخنن مشکلین حل اولار و بیردانا گوزل نی نی گلر زندگیوه

مرسی عزیزدلم لطف داری 😊😊😊😊😊

آی وی اف کردم منفی شد😭درد،درد،درد تامرگ 🖤این شدنصیب مااززندگی💔

ممنون انشاالله حاجت دلتون روازحضرت معصومه بگیری به حق این روزعزیز

توروخدا نا امید نباش فقط اشنای ما هفده سال بچه دار نمیشدن هی این دکتر اون دکتر خانومش گفت دیگه خستم دیگه نمیرم دنبالش خدا بخاد میده باورت میشه همون سال باردار شد پسرش الان ده سالشه دخترش سه سالش 

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  
ببخشید می تونم بپرسم چرا پشتت درد می کنه من چند وقته مقعد ام بیرون زدگی داره می ترسم برم دکتر

عههههه دختر برو میمونه کار دستت میده ها

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  
انشالله خدابهت نی نی خوشگل وتپل مپل بده نزدیک سه سال منتظربچم

ایشالا خدا به شمام یه نی نی نار بده دوستم

گفتم ببینمت شاید که ازسرم دیووانگی رود.......زان دم که دیدمت دیووانه ترشدم دیووانه ترشدم  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز