2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وزن تولد پسرم ۲۵۰۰بود ۲۰ماهگی ۱۵کیلو فکر کنمغذاشم خیلی خوب می‌خورد، هم وعده‌های اصلی هم میان وعده هم ...

ماشالله🧿خدا حفظش کنه

دختر منم وزن تولدش 2800 بود الان 9900 

میشه یکم بهم یاد بدی وزنشو ببرم بالا

بستگی به وزن تولد داره اگه نمودار رشدش طبیعی باشه مشکلی نیست غذاهم یک سال به بعد سه وعده اونم غذای خ ...

وزن تولدش 2800 بود الان 9900


منم سه وعده میدم ولی حس میکنم کمه وزنش اصلا اضافه نمیشه

ماشالله🧿خدا حفظش کنهدختر منم وزن تولدش 2800 بود الان 9900 میشه یکم بهم یاد بدی وزنشو ببرم بالا

تو اکثر وعدههای غذایی کره می‌ریختم 

شیر پاستوریزه و میوه‌ها و مغزیجات رو میدادم

فرنی و حریره 

تقریبا هرروز برنج  مرغ و گوشت و ماهی می‌خورد 

چیزایی ک قوت داشت سعی می‌کردم بهش بدم

اصلا کیک کارخونه ای نمی‌دادم 

یا بچه ای نبود ک اهل خوراکی باشه 

اکثرا چیزای خونگی می‌خورد 

بشدت فعالیتش زیاد بود ،وگرنه بیشتر وزن میگرفت

وزن تولدش 2800 بود الان 9900منم سه وعده میدم ولی حس میکنم کمه وزنش اصلا اضافه نمیشه

بعضی بچه ها اصلا وزن اضافه نمیکنن خیلی رشدشون کنده بچه های منم اینجورین ولی اگه خوردوخوراکش خوبه زیاد حساس نباش مهم سلامتی 

اون موقع اضافه وزن داشته ولی الان نرماله

پسر من تا وقتی شیر خودمو می‌خورد خیییلی تپل بود 

یک سالگی حدود ۱۲کیلو بود 

من ۱۷ماهگی شیرمو گرفتم  و وزن گرفتنش خیلی کم سد ،۵سالگی ب بعد مجدد بهترشد

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز