2777
2789
عنوان

گند زدم🥲🥲🥲

163 بازدید | 16 پست

دهمم رشته تجربی

بعد معدلم اومده ۱۹.۲۸😢😢

اینجوری نیگا نکنین اولش خوشحال شدم که حداقلش نمرم بالا ۱۹ شده ولی وقتی به عمق فاجعه پی بردم که بچه ها یکی یکی رفتم کارنامشونو گرفتن بعد نصفشون بالای‌ ۱۹.۵ بودن😑🥲

هیچکدوم از معلما هم ذره ای ارفاق نکرده بودن 

توروخدا بگین چیکار کنم پیشرفت کنم تا خردادددد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تمرکزت رو روی درسات بیشتر کن


مشاوره زیبایی اندام (بانوان)🚶♀️💃🏃♀️🚶♀️🚶♀️💃💃که متاسفانه وقتم خیلی محدود شده و خیلی کم میتونم اینجا در خدمتتون باشم

سطح امتحانای مدرستون چطوره؟مدرسه ی خاصی درس میخونی؟

فقط ریاضی و عربی رو آسون داده بودن،بقیه متوسط رو به بالا بود 

البته معدلم اصلش فیزیک کشید پایین ک ۱۷ شدم🥲

نمونه درس میخونم 

فقط ریاضی و عربی رو آسون داده بودن،بقیه متوسط رو به بالا بود البته معدلم اصلش فیزیک کشید پایین ک ۱۷ ...

معدلت بد نیست اگه سطح سوالاتتون بنظرت بالا میان

معدل دهم هم که ظاهرا حذف شده ، درسته؟

بچسب به تست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز