2777
2789

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری سلام الله علیها♡💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚

اسرائیل و آمریکا همان یزید زمان هستن، همان شمر و همان حرمله. بیعت با اونها چیزی جز ننگ ابدی نیست. ما شیعیان امیرالمؤمنین و پیروان اهل بیت پاک پیامبر اکرم (ص) هستیم و هرگز زیر بار ظلم نمیریم. آیت الله سید مجتبی خامنه ای🌹صالح بعد صالح🌹 شهید آیت الله حسینی خامنه ای: بدانیم تسبیحات بر تسلیحات پیروز است؛ این قاعده الهی است💚 یه صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی بفرستیم🌱 وحدتمون رو حفظ کنیم💚 به یاری خدا با اتحاد میتونیم جلوی هر دشمنی بایستیم💚 هر کس بخواد بین ملت ایران تفرقه بندازه یکی از افراد دشمنه.🌹 دوستان مجموعه امام مهدی شناسی رو از کانال ayna_sahebona110 در ایتا برداشتم اگه خواستین جهت مطالعه بیشتر بهش مراجعه کنین💚

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اللهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین علیه السلام💞

اللهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین علیه السلام💞

اللهم عجل لولیک الفرج به حق الحسین علیه السلام💞

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖


اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَالِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ💖

یاعلی بر دشمنات لعنت 👉اگه حاجت داری بگو خدایا لطفا به بزرگی خودت و به حرمت ۱۴معصوم و حرمت شهید ابراهیم هادی وشهید سامانلو حاجتمو بده .بعدش به نیت رضای خدا و سلامتی وظهور آقا امام زمان عزیزمون و حاجت روایی خودت ۱۱۰صلوات هدیه کن به ۱۴ معصوم و2 شهید عزیز و ۴۰ روز هم پشت سرهم سوره واقعه بخون براشون زیارت عاشورا و سوره یاسین هم میتونی بخونی، شکر خدا خیلیها با این توسل حاجت روا شدن اگه حاجتت شرعی باشه و خدا صلاح بدونه روا میشه😍نذر واسه شهدا هیچ اشکالی نداره تو مذهب شیعه توسل کردن جایز هست چون شهدا درجه ایمان و تقواشون زیاده ،نزد خدا مقام شفاعت دارن ،طبق آیه قرآن زنده هستن ،خدا به حرمت دعاشون حاجت میده .شهدا فقط واسطه هستن دعامون میکنن حاجت اصلی رو خدا میده😊این نذرهم عالیه به نیت حل مشکلت صدقه بدی واسه سلامتی آقا امام زمان و ازشون بخوای دعات کنن.بزن رو اسمم کاربریم اولین تاپیکمو بخون پراز اسکرین و کامنت حاجت روایی هست کسانی که حاجت روا میشن خبر میدن ،کامنتاشونو کپی میکنم واسه دلگرمی تو تاپیک.راستی کتاب سلام بر ابراهیم درباره شهید هادی وکتاب فقط برای خدا درباره شهید سامانلو هست بخونشون 😊اینهایی هم که میان میگن توسل به ائمه و شهدا شرک ،گناه وبدعت هست فقط ازخدا بخواین مسلمان و شیعه نیستن از عمد علیه توسل کردن میگن !حالا که تا اینجا اومدی لطفا به نیت سلامتی وظهور آقا امام زمان صلوات بفرست.الهی به بزرگی خدا و به حرمت ائمه و شهدا مشکلت حل بشه و مثل بقیه تاپیک بزنی و صدام کنی خبر خوش حاجت روایی بدی. یاعلی

۵۹ تا فرستادم💖

نینی سایت جاییه که فقط با داشتن دوتا اکانت هم میتونی با مذهبیا دوست باشی و هم با غیر مذهبیا فقط کافیه با هر اکانتت مذهب و نوع حرفاتو تغییر بدی بریم ی مدت با اون اکانته بیایم ببنیم اون طرف چخبره فعلا بابای😆

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری سلام الله علیها♡💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚

اسرائیل و آمریکا همان یزید زمان هستن، همان شمر و همان حرمله. بیعت با اونها چیزی جز ننگ ابدی نیست. ما شیعیان امیرالمؤمنین و پیروان اهل بیت پاک پیامبر اکرم (ص) هستیم و هرگز زیر بار ظلم نمیریم. آیت الله سید مجتبی خامنه ای🌹صالح بعد صالح🌹 شهید آیت الله حسینی خامنه ای: بدانیم تسبیحات بر تسلیحات پیروز است؛ این قاعده الهی است💚 یه صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی بفرستیم🌱 وحدتمون رو حفظ کنیم💚 به یاری خدا با اتحاد میتونیم جلوی هر دشمنی بایستیم💚 هر کس بخواد بین ملت ایران تفرقه بندازه یکی از افراد دشمنه.🌹 دوستان مجموعه امام مهدی شناسی رو از کانال ayna_sahebona110 در ایتا برداشتم اگه خواستین جهت مطالعه بیشتر بهش مراجعه کنین💚

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم 💚 

اللهم عجل لولیک الفرج 💚 

.من آنقدر معمولی هستم که هیچ کس شیفته ی حرف زدنم نشود،قلب هیچ کس با دیدنم نلرزد،کسی برای چشم هایم نمیردو شعری در وصف پیچ و خم گیسوانم سروده نشود...من آنقدر معمولی هستم که هیچ کس با خندیدنم ته دلش ضعف نرود،هیچ کس از نبودنم غصه اش نگیرد وجای خالیم توی ذوق نزند...من یک آدم معمولی هستم،حتی از معمولی هم معمولی تر،ولی دوست داشتن را بلدم،اینکه با تمام وجودم یک نفر را دوست داشته باشم بلدم،اینکه برای بودنش و ماندنش از جان و دل مایه بگذارم هم بلدم....

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری سلام الله علیها♡💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚

اسرائیل و آمریکا همان یزید زمان هستن، همان شمر و همان حرمله. بیعت با اونها چیزی جز ننگ ابدی نیست. ما شیعیان امیرالمؤمنین و پیروان اهل بیت پاک پیامبر اکرم (ص) هستیم و هرگز زیر بار ظلم نمیریم. آیت الله سید مجتبی خامنه ای🌹صالح بعد صالح🌹 شهید آیت الله حسینی خامنه ای: بدانیم تسبیحات بر تسلیحات پیروز است؛ این قاعده الهی است💚 یه صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی بفرستیم🌱 وحدتمون رو حفظ کنیم💚 به یاری خدا با اتحاد میتونیم جلوی هر دشمنی بایستیم💚 هر کس بخواد بین ملت ایران تفرقه بندازه یکی از افراد دشمنه.🌹 دوستان مجموعه امام مهدی شناسی رو از کانال ayna_sahebona110 در ایتا برداشتم اگه خواستین جهت مطالعه بیشتر بهش مراجعه کنین💚

اللهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب کبری سلام الله علیها♡💚 اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم💚

اسرائیل و آمریکا همان یزید زمان هستن، همان شمر و همان حرمله. بیعت با اونها چیزی جز ننگ ابدی نیست. ما شیعیان امیرالمؤمنین و پیروان اهل بیت پاک پیامبر اکرم (ص) هستیم و هرگز زیر بار ظلم نمیریم. آیت الله سید مجتبی خامنه ای🌹صالح بعد صالح🌹 شهید آیت الله حسینی خامنه ای: بدانیم تسبیحات بر تسلیحات پیروز است؛ این قاعده الهی است💚 یه صلوات برای سلامتی و تعجیل در ظهور حضرت مهدی بفرستیم🌱 وحدتمون رو حفظ کنیم💚 به یاری خدا با اتحاد میتونیم جلوی هر دشمنی بایستیم💚 هر کس بخواد بین ملت ایران تفرقه بندازه یکی از افراد دشمنه.🌹 دوستان مجموعه امام مهدی شناسی رو از کانال ayna_sahebona110 در ایتا برداشتم اگه خواستین جهت مطالعه بیشتر بهش مراجعه کنین💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز