mona1919 مدیر عضویت: 1403/10/10 تعداد پست: 1186 عنوان 😑چرا یه تاپیک میزنی درخواست دوستی میدن | مشاهده متن کامل بحث + 738 بازدید | 90 پست تاپیک میزنم درخواست دوستی میدن به جای جواب آقایون آخه چقدر بده و حس بدی ب آدم دست میده 1403/10/30 | 17:52 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
محدثه_1401_ عضویت: 1402/03/11 تعداد پست: 3967 روشون نمیشه اینجا نظرشونو بگن خخخخخ حالاچراپیج اینستاتو گذاشتی؟ _تعلیق_
mona1919 مدیر استارتر عضویت: 1403/10/10 تعداد پست: 1186 من یه جا گفتم جدا شدم، تا دو روز درخواست رد میکردم 😂من کاری ندارم با درخواست هاشون ولی یه طوریه آخه
پست_شما_را_پسندید عضویت: 1403/10/30 تعداد پست: 440 شما بزار عرقت خشک بشه حاجی تازه از راه رسیدی که عرقم۲سالهخشکشده👌کاربرقدیممقضاوت# به قول خانم توتفرنگی🍓 که بهم میگه امیر خان🙄👌🏾👌🏾
ملکه70 عضویت: 1402/06/20 تعداد پست: 21237 ناراحتی نداره قبول نکنید تو خودت درخواست میدیا 🍷დBiri seni tutmak için savaşmıyorsa asla kalman için savaşma..!
لیواناکوشن عضویت: 1399/10/13 تعداد پست: 9235 خودم خانمممن به یه خانم درخواست دادم تو یه تاپیکی بعد چند روز پذیرفت کلا یادم رفت چه سوالی داشتم دوستیشو لغو زدم 🥴
backshi عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 9162 گاز اها خوبه منم بچه رشتم سمت میدون فرزانه لعنت به پدرومادر اونی که درخواست دوستی میده اهای نربی خاصیت سایت درخواست نده
سوجان۲ عضویت: 1403/10/28 تعداد پست: 857 درخواست دادن یا ندادن.مساله این است گاهی بايد در برابر مشكلات سكوت كرد ، شايد خدا حرفی برای گفتن داشته باشد ،،،
آوا_دختره_آقا_جعفر عضویت: 1402/03/27 تعداد پست: 8495 من درخواست یکیشونو قبول کردم سه روزه هرر چقد پیام میده جواب نمیدمخودش بیخیال شد متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری کنم ، تذکر بدم ، یادآوری کنم یا قهر کنم که باهام درست رفتار بشه فقط دارم حذف میکنم .
پست_شما_را_پسندید عضویت: 1403/10/30 تعداد پست: 440 ماشالله خوب دووم اوردی تو هفت ساعتماشالله به ارادت ۲ساله.کاربریدارم👌مثلشمانیستمزرتیصددفهتعلیقشدی به قول خانم توتفرنگی🍓 که بهم میگه امیر خان🙄👌🏾👌🏾
arezootoon عضویت: 1403/10/10 تعداد پست: 841 عرقم۲سالهخشکشده👌کاربرقدیممقضاوت# قضاوت نیست که .....من بر اساس کاربری فعلی نظر دادم
سوجان۲ عضویت: 1403/10/28 تعداد پست: 857 من درخواست یکیشونو قبول کردم سه روزه هرر چقد پیام میده جواب نمیدمخودش بیخیال شد چی میگه؟ گاهی بايد در برابر مشكلات سكوت كرد ، شايد خدا حرفی برای گفتن داشته باشد ،،،
خانوم۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱۱ عضویت: 1401/08/21 تعداد پست: 11022 منم همین الان یه تاپیک زدم از شوهرم شکایت کردم یه آقا در خواست دوستی داده نمیدونم با خودشون چی فکر میکنن
backshi عضویت: 1403/07/04 تعداد پست: 9162 ازدواج ازدواج اونم تو نی نی سایت؟؟ لعنت به پدرومادر اونی که درخواست دوستی میده اهای نربی خاصیت سایت درخواست نده
محمد_رشت عضویت: 1403/09/29 تعداد پست: 928 حالاچراپیج اینستاتو گذاشتی؟ همینجوری.تازه زدم.فالورام زیاد بشه.بازه صفحم پسر خوبیم