2777
2789
عنوان

کارنامه

| مشاهده متن کامل بحث + 179 بازدید | 24 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن ده تومن پول واحداس دیگه ازت پول نگرفتن ؟برای من ی درس بود ۵۰۰تومن ازم گرفتن تا بیست بدن

من کلا ۲۵۰ دادم موقع ثبت نام 

۷۰ تومنم نقد گرفت گفت پول کتاباست بعد یه خانم اونجا دانش آموز بود گفت برای مستمره که ۱۰ بدن مستمر رو

غیر انتفاعی هست مدرسه؟مال من دولتیه

حقیقتن اینو نمی‌دونم ولی فک کنم دولتیه 

ازمن خیلی پول گرفتن ، خیلی اعصابم خورد شد 

بعد من فقط برای گرفتن دیپلم رفتم اونجا ن چیز دیگه ی درس افتاده داشتم 

خدا بخیر کنه حالا

ولی ۲۵۰نمیگیرین معمولن این بزرگ سالان خیلی پولکین هی ازت میخان بکنن 

مدرسه عادی بخای بری ی ثبت نامش الان شده ۸۰۰بزرگ سالان دیگه کمتره از ۵۰۰نمیشه

حقیقتن اینو نمی‌دونم ولی فک کنم دولتیه ازمن خیلی پول گرفتن ، خیلی اعصابم خورد شد بعد من فقط برای گرف ...

نه والا کلا تو اون کارتم ۵۱۰ داشتم ۲۵۰ تو مدرسه کشید ۷۰ نقد دادم بعدشم رفتم یه پیتزا خوردیم شد ۱۲۰😅

دوستمم بود اونم یکی داشت ماهم برای دیپلم رفتیم دیگه وگرنه دبیرستان رو تو مدرسه روزانه تموم کردم از دوستم نمیدونم چقدر گرفت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز