2777
2789
عنوان

فیلر گونه

| مشاهده متن کامل بحث + 271 بازدید | 21 پست

برای منم نا متقارن بود 

دکتر گفت کلا دو طرف صورت نامتقارنه برای همه و کلا دوتا استخوان گونه شکل هم نیستن 

بعد حدود سه هفته خیلی کم شد جوری که به دقت زیاد میشه متوجه شد

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره خوبه گودی زیر چشم هم داشتم کم شده Stylage هر سی سی ۱۵ تومن

هر سی سی ۱۵ میلیون؟؟

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁
بلی🤦🏻‍♀️

البته ژل استایلج جز گرونترین هاست ولی خوب هر سی سی ۱۵ تومن زیاده. در هر صورت مبارکتون باشه

من رووفیل زدم خیلی راضیم کل صورتم شد ده و نیم .۱۳/۵ سی سی فکر کنم تزریق کرد برام 

اگه دیدی با کامنتم مخالفت کردی و جوابتو ندادم یعنی حوصله بحث ندارم😇 آره اصلا هر چی شما میگی درسته😁
البته ژل استایلج جز گرونترین هاست ولی خوب هر سی سی ۱۵ تومن زیاده. در هر صورت مبارکتون باشهمن رووفیل ...

چقدر مناسب

اره این دکنر یکم کلا گرون می گیره 

حالا شانس من منقارن هم نشد حالا وقت گرفتم بعد دو هفته برم که اصلاح کنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز