آره هی برگشت میزنه
من جوشوندنی هم روزی یکی دو استکان بهش میدادم
دوره آنتی بیوتیکت رو کامل بخور
نگی حالا بهتر شدم دیگه نخورم که برمیگرده باز گلوتو درگیر میکنه و باز باید یه آنتی بیوتیک قوی تر از قبلی بخوری
مثلا برای دخترم دکتر گفت تا یه هفته
من دیدمبهترشده ۴ روزه قطع کردم برگشت
باز دکتر دوره ده روزه داد
یه هفته کامل خورد دیدم بهتر نشد دکترشو عوض کردم باز یه هفته کامل دارو خورد
داروهات رو حتما سروقت بخور مگرنه که بریزی دور بهتره