2777
2789
عنوان

ویروس جدید

169 بازدید | 15 پست

دوستان کسی این ویروس جدید رو گرفته؟

ما الان ۷ روزه گرفتیم 

چندین بار دکتر رفتیم

چندین نوع دارو خوردیم اما بهتر نمیشیم 

اخه باید چکار کنیم

من خودم خیلی ابریزش بینی شدید و خس خس قفسه سینه دارم

کسی تجربه ای داره؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارعمنم هرکاری کردم خوب نشددیگه دارو نخوردم بجاش همش دمنوش آویشن درست کردم بهتر شدم

باردارا چی بخورن‌ من تمام سینم خس خس میکنه اویشنم نمیتونم بخوم

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

اسی منم دوبار رفتم دکتر  جونمو گرفت این مریضی هفته ۶ بارداری ام نابود شدم کلی انتوبیوتیک هنوز دارم میخورم

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

صبح ناشتا آب نمک قرقره کن برای التهاب گلوتبعدم عسل و ابلیمو رو با ابجوش قاطی کن بخور گلم

ممنون عزیزم

هولوگرامی ام. خانواده دومم اینجاست..تو دنیایی که همه تو رو نگاه می‌کنن تا قضاوتت کنن،کسی که نگات می‌کنه تا بفهمتت، یه گنج واقعیه.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792