2777
2789

این حرف رو زده یا از رفتارش متوجه شدید؟

اگه در عمل مدیریت میکنه خیلی مهم نیست. مام پاش بیوفته شاید پدرمون رو به شوهرمون ترجیح بدیم.

اما اگه کلا شمارو حساب نمیکنه در برابرشون قضیه فرق داره و این اقا بچه ننه است و هنوز به بلوغ فکری و استقلال نرسیده

پر از خیال🙂‍↔️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


باید بهش بگی 

جهان چون چشم و خط و خال و ابروست

که هر چیزی به جای خویش نیکوست 

و در نهایت همسران باید چنان برای هم جذاب باشن که بشن عشق اول و نه تنها عشق

گر از بسیط زمین عقل منعدم گردد به خود گمان مبرد هیچ کس که نادانم

ننش مرده

خب پس مهم نیست.

کسی که فوت میکنه چه خطری داره واسه تهدید زندگی شما.

مادرشم خدا بیامرزه شاید واقعا ادم خوبی بوده.

اگه این اقا هم ادم خوبیه بیشترش بخاطر تربیتی بوده که همین مادر انجام داده.

پر از خیال🙂‍↔️
خب پس مهم نیست.کسی که فوت میکنه چه خطری داره واسه تهدید زندگی شما.مادرشم خدا بیامرزه شاید واقعا ادم ...

اینجوری نمیگه که میگه جز ننم هیچ کس تو دلم نیس یعنی من که ۵ سال عمرمو گذاشتم به پاش هیچی به هیچی  

لجبازه هر وقت بهش محل نمیدم اینو میگه

خب این یعنی از سمت شما توجه میخواد.

بهتره هردوی شما توی رفتارتون تجدید نظر کنید.

مردا دقیقا عین بچه میمونن و توجه دیداری میخوان. اینجور کلا بسمت شما جذب میشه.

پر از خیال🙂‍↔️
مردها حرف مفت زیاد میزنن میخواد دل تورو بسوزونه و این آخر نامردیهمشکل این نیست مادرشو دوست داره یا ن ...

دقیقا آخه من مغرورم و زیاد محل نمیدم بش اونم لجبازه این حرفارو میزنه تا منو بچزونه

خب این یعنی از سمت شما توجه میخواد.بهتره هردوی شما توی رفتارتون تجدید نظر کنید.مردا دقیقا عین بچه می ...

واقعا این یکی دیگه خیلی بچست تیر ماهی هم هست احساساتی برعکس من جدی ترم

اینجوری نمیگه که میگه جز ننم هیچ کس تو دلم نیس یعنی من که ۵ سال عمرمو گذاشتم به پاش هیچی به هیچی

بشینید منطقی صحبت کنید.

همسرم میگفت من بخاطر خرید خونه از ماشین نمیگذرم چون صفر هست. ولی قراره کلی طلا بفروشیم.

منم گفتم خودخواه نباش فکر کن یکم‌. تو از ماشین استفاده میکنی منم از طلا. چطور من میتونم بگذرم؟ بخاطر زنرگی هردومون هست. منم سختمه طلا بفروشم 

ولی خونه واجبتره.

پر از خیال🙂‍↔️
خب مامانش مرده دوستش داره این چه مشکلی داره ادم به یجایی رسیده برا اینکه مامانشو هم دوست داره باید ج ...

نه من کاری ندارم که آخه چون چند مدتیه بش محل نمیدم و توجه نمیکنم بش اینو هی تکرار میکنه میخواد بگه تو نیستی تو وجودم از بس لجبازه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز