2777
2789
عنوان

جراحی بینی

| مشاهده متن کامل بحث + 771 بازدید | 36 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من چون سر دردهای شدید دارم و دو ماه قبل هم بیهوشی داشتم و بدنم ضعیف بود، اذیت شدمبه خاطر سر دردهام ا ...

مرسی عزیزم ایشالا ب نتیجه دلخواهت برسی...راستی ی سوال دیگه کدوم شهر عمل کردی؟

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

باشه عزیزم مرسی

اومدی شیراز ی سر پوستچی برو و کاروشون رو ببین‌شاید خوشت اومد کارشون‌خوبه تمیز هم‌هست بعضی از دکتر ها بعد از عمل میبینی بینی کجه یکم‌سرش نمیدونم چجوری بگم ولی دیدم تاحالا بینی کج بوده 

ی شیرازی که بوی بهار نارنج تو ریه هاش شکوفه زده

شما با کدوم عمل کردین ؟

جفتشون 

با دکتر فرهودی مشاوره شدم

ایشون جراح پلاستیک هستن و گفتن با دکتر آچاک با هم عمل میکنن

دکتر آچاک جراح گوش و حلق و بینی هستن

ریشه را در خاک محکم کن که گاهی زندگی / پیشِ پایت آب، گاهی هم تَبَر می آورد 
مرسی عزیزم ایشالا ب نتیجه دلخواهت برسی...راستی ی سوال دیگه کدوم شهر عمل کردی؟

ممنونم

تهران

بیمارستان فرمانیه 

ریشه را در خاک محکم کن که گاهی زندگی / پیشِ پایت آب، گاهی هم تَبَر می آورد 
شما دکتری در نظر دارین؟

من شیراز میخوام عمل کنم خودم نظرم دکتر محمدصادق هنرپیشه ست ولی نمیدونم عمل بینیشون چطوره قبلا فکمو پیششون عمل کردم دستش بسیار سبکه هیچ دردی نداشتم

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

جفتشون با دکتر فرهودی مشاوره شدمایشون جراح پلاستیک هستن و گفتن با دکتر آچاک با هم عمل میکنندکتر آچاک ...

شما بینی قبلیتون چطوری بود؟ چه مدلی عمل شدین ؟

هزینش چقد شد

ممنونمتهرانبیمارستان فرمانیه

مرسی گلی

🦁چو روزی مرا عمر پایان رسید💔زمانی که جانم ز تن پر کشید❤️🩹نه تابوت باید مرا بر بدن✨️نه با مومیایی کنیدم کفن🖤که هر بند این پیکرم بعد از این💫شود جزئی از خاک ایران زمین🥺❤️🔥 #کوروش_بزرگ

شما بینی قبلیتون چطوری بود؟ چه مدلی عمل شدین ؟هزینش چقد شد

هم غضروفی، هم گوشتی و استخوونی

من طبیعی میخاستم 

۸۰

ریشه را در خاک محکم کن که گاهی زندگی / پیشِ پایت آب، گاهی هم تَبَر می آورد 
من شیراز میخوام عمل کنم خودم نظرم دکتر محمدصادق هنرپیشه ست ولی نمیدونم عمل بینیشون چطوره قبلا فکمو پ ...

به سلامتی 

منم می‌خوام یه دکتر خوب عملم کنه چون خیلی حساسم 

پوستچی خوبه شیرازتهرانم لطفی یگانه و رجاییشهیاد سامانی هم خوب نیست

عزیزم شما چرا گفتین شهیاد سامانی خوب نیست ؟ کسیو دیدین از نزدیک پیششون عمل کرده باشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز