2789
عنوان

دلم شکست

| مشاهده متن کامل بحث + 235 بازدید | 26 پست
خونمونه فهمید ازشانس

پس واست اهمیت نداشته باشه یا واقعا درک نمیکنه چی میگه یا از عمد واست ذره ای ارزش نداشته باشه 

بگو همه که قرار نیست مثل اون مردک اشغال باشن 

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

دقیقن اخه بحث ازدواج بکنار اینه ک طعنه میزنه ک پسر قبلیه سرکارت گذاشت میگم بس کن مگ تقصیرمن بوده اصن ...

انشالله خوشبخت بشی عزیزم ☘️🍀

02/3/2۰میدونم منم به زودی مامان میشم و تیکر بارداری میزنم🤩✌🏻 خوشحال میشم تو تاپیکای بارداری تگم کنید...۰۲/۵/۱۷ خدایا یعنی میشه منم طعم مادر شدنو بچشم؟ یا امام رضا قربون غریبیت برم تو رو به جون جوادت قسم میدم تو واسطه شو برام تو دستمو بگیر. من بهت ایمان دارم امام مهربونیا02/7/20 هنوز مامان نشدم و با هر بی بی چک منفی ضعیف میشم ضعیف تر از قبل ولی بازم من دلم روشنه🥺💔 02/09/1۷ خدا جونم خیلی دلم گرفته میشه دستامو بگیری؟ میشه یه روز بیاد یه بچه منو مامان صدام کنه؟ میشه بابا شدن عشق مو ببینم؟ هر بار با ذوق به هر بچه ای نگاه میکنه اشک تو چشاش جمع میشه ولی به روی خودش نمیاره من ناراحت نشم. دلت میاد این صحنه ها رو ببینی و تموم نشه این دردا؟ با دلای پاک تون برام دعا کنین قشنگا. من به دعای نی نی سایتی ها ایمان دارم🥺🥺💚 02/09/17 خدایا بازم نشد که... یه ضربه دیگه هم خوردم راستش حتی نمیدونم این ضربه ها داره منو قوی تر میکنه یا ضعیف تر. خدایا تو رو خدا...‌‌...صبح میشه این شب باز میشه این در من مطمئنم😭 02/9/3۰ خدایا میشه یلدای سال بعد با نی نی مون بشینیم سر سفره یلدایی مون؟ خدایا شکرت بابت همه چی. خدایا میدونم منو لایق مادر شدن میبینی و دستمو میگیری❤ خدایا بازم شکرت ممنونم که صدامو میشنوی میدونم به زودی به حاجتم میرسم✌🏻02/10/5 میدونی دائم دارم به تو فکر میکنم به گرفتن دستات به بوسیدنت به این فکر میکنم بیشتر شبیه من میشی یا بابایی؟ اول یاد میگیری مامان بگی یا بابا؟ هر لحظه به تو فک میکنم. هنوز نیومدی تو دلم ولی مامان عاشقته دورت بگردم. بیا و امید بده به زندگی مون. دلت میاد منتظرم بذاری؟ دردت به جونم خونمون تو رو کم داره فقط مامانی. بیا و بشو نور زندگیم🥺⭐ فندق مامان دلم لک زده برای لحظه ای که بیای تو دلم و بشی معجزه زندگیم💫۱۲/۱۰/۰۲ فردا روز مادره فندقم کاش تو بودی تا فردا رو به منم تبریک میگفتن. امسال که نشد ولی قول بده سال بعد دلیل تبریکا بهم بشی قول بده بیای و دنیامو رنگی کنی قول بده شبا به جای غصه ی نداشتنت با صدات صبح بشه....💔 این امضا به اذن خدا در اسفند ۱۴۰۳ تغییر کرد خدایا شکرت انشالله قسمت همه منتظرا☘️💚 دوس داشتین یه صلوات مهمونم کنید و دعا کنین نی نیم سالم بیاد بغلم😍🙏🏻

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دقیقااااا درست میگی فقط عمرشو هدر داده

خب پس اهمیت نده

خارجیا رو ببین چطور هوای روح روان بچشون رو دارن

یا ب بچه هاشون دلگرمی میدن

اونا ب معنای واقعی پدر و مادر هستن نه امثال مادربزرگ شما البته ببخشیداااا

خب پس اهمیت ندهخارجیا رو ببین چطور هوای روح روان بچشون رو دارنیا ب بچه هاشون دلگرمی میدناونا ب معنای ...

خاهش میکنم حرف حق جواب نداره و کاملا درسته حرف شما مرسی ازت عزیزم

خاهش میکنم حرف حق جواب نداره و کاملا درسته حرف شما مرسی ازت عزیزم

اینجور ادم تو سختیا نه تنها کنارت نیستن بلکه مدام زخم زبون میزنن چون اصلا بلد نیستن چطور برخورد کنن فقط بلدن گند بزنن ب روح روانت .فقط  سعی کن اشتباهات رابطه قبلیتو تکرار نکنی برا خودت رو برگه بنویس چیشد کات شد تمام رفتارای خودت رو بنویس ک خودت رو اصلاح کنی هیچ وقت ۱۰۰خودت رو برا کسی نزار پسرا جنبه ندارن جوری باش ک براش دمه دستی نباشی 

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792