2789

#دلتنگی #دلبری_کلامی چالش#  

ب وقت دلتنگی براش بفرست😜👇


مشترک گرامی عزیز ...

باید خدمتتون عرض کنم که این مخاطب شما را بسیار بسیار دوست دارد♥😌

و دلشان برای دیدن شما لک زده است و ازاین بابت ناراحت تشریف دارد 🥺

آیا نمی‌خواهی کاری کنی؟؟؟🤨

قربان صدقه‌ای،دوستت دارمی😋😁

بیا بغلم ببینم بچم چشه‌ای؟!🫣♥


♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡



نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وقتی قهر کنن کلا هیچی نمیخوانحاالا دوستان میان میگن فلفل بریز تو غذاش و لباس تحریک کننده بپوشاما واق ...

چرا هر مردی یه جوری رام میشه یکی با رابطه یکی با حرف زدن یکی با غذا هر مردی یه نقطه ضعف داره 

گاهی مردم نیاز داره کسی نازشو بکشه پس یکم مهربون باشیم

اوق همین شماها پرنسس تحویل جامع میدین یکم زنانگی. و ارزش خودتون حفظ کنید

گربه ها روح منن🐈💜 دلم میخواد به بعضی عقاید احترام بزارم ولی احترام به آنها را توهین به شعور خود میدانم. لطفا افراد مذهبی در تاپیک من نیان و. کامنت های من رو ریپلی نکنن. اگه حیوانات دوست داری دوست دارم🐾

اوق همین شماها پرنسس تحویل جامع میدین یکم زنانگی. و ارزش خودتون حفظ کنید

ببین مگ مرد احساس نداره؟مگ حیوانه؟بلاخره یه جایی باید نازش کشیده بشه یا ن؟فقط باید کار کنه پول بده؟زندکی این جوریام نیست شما صد در صد یه ضربه ای از حنس مذکر خوردی که این جوری میگی

ببین مگ مرد احساس نداره؟مگ حیوانه؟بلاخره یه جایی باید نازش کشیده بشه یا ن؟فقط باید کار کنه پول بده؟ز ...

من تاحالا ضربه نخورم اصلانم تو باسنم نمیره بخوام ناز مرد بکشم موقع های دیگ بهش ابراز علاقه میکنم ولی تو قهر هیچ وقت پا پیش نمیزارم هیچ وقتتت

گربه ها روح منن🐈💜 دلم میخواد به بعضی عقاید احترام بزارم ولی احترام به آنها را توهین به شعور خود میدانم. لطفا افراد مذهبی در تاپیک من نیان و. کامنت های من رو ریپلی نکنن. اگه حیوانات دوست داری دوست دارم🐾

من تاحالا ضربه نخورم اصلانم تو باسنم نمیره بخوام ناز مرد بکشم موقع های دیگ بهش ابراز علاقه میکنم ولی ...

کاملا از جمله هات مشخصه و از جمله اولت که گفتی برو با کس دیگ مگه خدایی نکرده خرابی چیزی هست این نباشه بره با کس دیگ لطفاً این نظراتتو بذار برای خودت و زندگی بقیه رو خراب نکن حواستم به زندگیت باشه زندگی با جنگ و دعوا جلو نمیره گذشت یه وقتایی لازمه 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792