2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ته چهرش شبیه مداحی حس مهدی رسولی ته چهرش شبیه اونه

مهدی رسولی قیافه اش بد نیست

پزشکی آینده به سمت ژنتیک و سلول های بنیادی است 🧬🤍 عاشق رشته تحصیلیم هستم 🔬🧪دکتر حسین بهاروند: موفقیت محصول خوشحالی و شادیست 💞 خدایاشکرت بابت مسیری که در آن قرار گرفتم 💚

لطفا از جانب خودت حرف بزن نه ما😐😑

 کاش میدونستم آخرین‌ غروبه، شهرمون جنگه خیابونا شلوغه، دستت تو دستم می دویدیم تو کوچه که ازم گرفتنت با یه گلوله...🕊🩶 برای شادی روح خواهران و برادرانم به آسمان با چشمان گریان می خندم. پاینده باد ایرانِ کورش؛ ایرانِ فَریان ✨️

ب جز قد بلند  لاغر نباشه  زشت نباشه  خسیس نباشه بچه ننه نباشه

حق#  

حاجےحالِ ے ایران بدِ هر چی داشتیمُ شکافتنش                                                                                https://daigo.ir/secret/6734242551           "مگع‌چن‌بار‌میکنیم‌زندگی‌واسع‌هرکی‌              خودمو‌نو‌بیخودی‌جر‌ررربدیم‌ما"

تاپیکای خیانت که نصفش پشتشون پسر بچه های ۱۴ ساله نشسته بالفرض هم که راست باشه ، بیارم پای صحبتای مرد ...

آمار جهانی صیغه و زن دوم وسوم مسلمان هارو نشمرده وگرنه شما شرمنده میشدین!

درخواست دوستی به هیچ عنوان پذیرفته نمیشود درخواست نده ابله

اشتباه گفتی 

قد+خیلی پول+تحصیلات+اخلاق

میدونی اشتباه شما چیه؟اینکه فکر میکنید ایران از اسلام جداست....عزیز دلم! ما وقتی به دنیا اومدیم ...تو ایران ...تو این خاک به دنیا اومدیم ....تو گوشمون خوندن الله کبر❤️اشهد ان لااله اله الله❤️ اشهد ان محمدالرسول الله(ص)❤️ اشهد ان علی ولی الله(ع)❤️و بعد اسممونو از اهل بیت(ع) و آیات قران کریم انتخاب کردن ❤️وطن شد خاک پاک دلیران، ایران❤️مذهب شد والا پیامدار محمد(ص) ❤️چیزی که با خون ...جون و روح ما ادغام شد هرگز از ایران جدا نمیشه... ما با همون خون ایرانی که در رگ هامون هست هزاران ساله ماه محرم عزا میگیریم🖤محرم حسینی(ع) که اگر نبود این دانشگاه عظیم انسان پروری ، الان نمیدونستیم آزادی چیه و بلد نبودیم از مرز و بوم کشورمون دفاع کنیم....پس سعی بیخود نکن...این مردم ... با همه مشکلات...گرونی، دزدی ، جنگ و... نه دینشونو میفروشن ...نه کشورشونو ....توجه!!️اگر مخالف عقیده بنده هستید لطفا ریپ نزنید و بحث نکنید!چرا؟ من ضمن احترام به عقیده و نظر شما فقط عقاید خودمو بیان کردم در امضا و کاربری که برای خودم هست نه شما🌷

اینو که قبول دارم زن علیه زن رو ولی اونیکه متاهله اگر متعهد باشه صدسال با یه مجرد نمیگرده ،توجیه نکن ...

درسته 

خیانت توجیه نداره نخواستم توجیه کنم

به پشمانتان بیاموزید که هر تاپیکی ارزش ریختن نداره😉

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز