2777
2789
عنوان

کم کردن سن

189 بازدید | 15 پست

کسی اینجا سنشو کم کرده؟

من شنیدم چون ازدواج امارش اومده پایین موافقت میکنن با کم کردن سن

من برای یه کاری مجبورم چندسال سال کمتر کنم وگرنه خودم مشکلی ندارم باهاش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چطوری🤣

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

یعنی تاریخ تولد رو توی شناسنامه تغییر میدن یا یه جور جراحی زیباییه!؟

به قولِ آنا آخماتووا:عاقبت‌ همه ی ما،زیر این خاک آرام خواهیم گرفت. ما که روی آن دمی به یکدیگر‌مجال آرامش ندادیم :)🩶" نام کاربری من(ویارا) از یک واژه در زبان لری گرفته شده به معنای "به یاد مانده" 🌱

من سوتل پرسیدم نه مسخره بازی 😐 من ۲۶سالمه و میخام المپیک شرکت کنم عقب افتاده وگرنه مشکلی با سنم ندا ...

منم واسه مسخره بازی نگفتم.

چون خودمم نمیدونم پرسیدم چطوری

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

من شنیده بودم همچین چیزی ولی واقعیت ندیدم از اطرافیان کسی انجام بدهآخه اگرم بشه انجام بدن نمیان که ت ...

 

اره نمیان بگن فقط بلدن مسخره کنن،بابا من برای المپیکم میگم رشتم باید زیر ۲۵ باشه من ۲۶ سالمه در شرف ۲۷

من درموردش تحقیق کردم قبلا

گفتن نمیشه ثبت احوال 

فقط در صورتی میشه کم کرد سن و که واقعا تا 5 سال توی شناسنامه به اشتباه ثبت شده باشه

مثلا 25 سالته ولی تو شناسنامه زده 30

با گواهی تولد و دادگاه و فلان کم میکنن

لایکم نکن لطفا🙏
از استیکر خندت مشخص بود

باشه شما درست میگین

ببخشید ک گذاشتم☺️

تنهام. ۱۸ سالگی، آدم خودش نصف جهان مشکلاته! از یه طرف درس و تست، از اون یکی طرف آینده مبهم، از اون یکی هم اضطراب که مثل مهمون ناخونده میاد و نمیره. تو سن ۱۸.۱۷ سالگیم چن بیماریو باهم دارم ولی نمیخام ناشکری کنم(خیلیاهم دارن مث من هستن)...خیلی از همسنامو میبینم درگیر کنکور و خوشگذرونی و...هستن ولی من با خانواده دارم بخاطر بیماری هام دست و پنجه نرم میکنم. حیف که ظرفیت تریاک و سیگار ندارم یا استفاده میکردم. شنیدم نباید بیماری هارو به کسی گف ولی من میگم خالی بشم. خداروشکر راضیم و زندگیم میگذرونم شماهم بگذرونین از خدا راضی باشین، خدا بدبختارو دوس داره اینطور شنیدم.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز