2777
2789
عنوان

دعانویس

169 بازدید | 15 پست

برام دعا نوشتن

موقعی که ۱۶سالم بود

الان۲۲ سالمه و تازه فهمیدم

دعای روزی سلامتی و ازدواج نوشتن

الان باید چکار کنم که صددرصد از بین بره؟؟؟ 

راهی هس بفهمم کار کی بوده؟؟؟؟ 

خدا لعنتشون کنه 

چطور فهمیدی؟؟؟

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

بنداز تو آب رون بره

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ندارمش

پس از کجا میدونی دعا داری

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

من زن برادرم برام دعا میگیره نمیدونم چیکار برادرم کرده اونم با من دشمن شده مرتب دعا میزارن تو خونه مون 

کلید حیاط رو هم دارن وقت وبی وقت میاد خونه 

کلید میندازن بطوری ک صدای در رو نمیشنوی و یواشکی میان

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

واسه سرگرمی اسم خودمو مامانم به یه دعانویس دادم تو مجازی دادم ک اینطور بم گف. واسه اطمینان حضوری رف ...

دختر جان ب حرف اینا اعتماد نکن 

اینا واسه پول هر چندیاتی میگن

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

دعا نویس بم گف

تو ب حرفش واقعان ایمان داری بعد از کارش مطمئن هستی الکی نرو پیش این دعا نویسا سنگینی میاد تو زندگیت جن میاری تو خونتون ؟

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

بابا فقط پرسیدم واسم دعا نوشتن یا ن گفتن اره

خب عزیزم طرف سرکتاب باز میکنه میفهمه چشم بصیرت ک نداره همین طوری بهت بگه بازم صلاح کارت رو خودتت بهتر میدونی

♥️در کلاس درس خدا :اونی ک ناشکری میکنه :ردمیشه،اونی ک ناله میکنه :تجدید میشه،اونی ک صبر میکنه:قبول میشه،اونی ک شکر میکنه:شاگرد ممتاز میشه.♥️خدایا شکرت ♥️

پول ندادم اصن

خب نگفت چیکار کنی؟؟؟

نپرسیدی چیکارکنم؟؟؟

فقط گفت دعا داری؟؟؟همین؟؟؟

من اومدم اینجا ک شاد بشم و بخندم 🙃                                    بحث کردن با بعضیا مثل نصب کردن ویندوز روی چرتکه س        جوابت نمیدم فک نکن زبون ندارم یا بلد نیستم آدم حسابت نکردم😅😅😅

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   solmy  |  26 دقیقه پیش
توسط   مینال  |  33 دقیقه پیش