mersana9884 مدیر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 عنوان بیش فعالی | مشاهده متن کامل بحث + 518 بازدید | 45 پست سلام خانما کسی هست به پچش قرص ریتالین و آریپیپرازول بده؟چطوره بوره واسه بیش فعالیش؟؟ 1403/10/07 | 17:11 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
mersana9884 مدیر استارتر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 زیر نظر روانشناس یا روانپزشک؟ روانشناس فوق تخصص داره
خانملوبیا عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 7992 اکثرا اره ولی حرف گوش میدن چندبار تذکر میدی ولی پسر من اصلا فقط کار خودشو میکنه شاید یکم بترسه ولی ب ... بخدا دقیقا همینن که گفتی کل بچه های خانواده شوهرم این مدلین همش ناراحتم بچه منم اینجوری بشه
mersana9884 مدیر استارتر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 بخدا دقیقا همینن که گفتی کل بچه های خانواده شوهرم این مدلین همش ناراحتم بچه منم اینجوری بشه نه خدا نکنه همه مثل هم نمیشن که
رونیا۹۲ عضویت: 1398/01/22 تعداد پست: 26008 نشستش چطور بود ؟یا وقتی میرفتید جایی میشست پیشتون؟الان خوب شده پسرتون؟ یه جا بند نمیشود دائم نق میزد نه الان سن بلوغ لجباز تر شده متاسفانه الهی گاهی نگاهی
mersana9884 مدیر استارتر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 یه جا بند نمیشود دائم نق میزد نه الان سن بلوغ لجباز تر شده متاسفانه توی مدرسه چی میشینه الان؟ روی میز و نیمکت
رونیا۹۲ عضویت: 1398/01/22 تعداد پست: 26008 توی مدرسه چی میشینه الان؟ روی میز و نیمکت حواسش پرت میشد از جاش بلند میشد اما درسش خوبه و از معلمش حساب میبره من دارو ندادم البته یه دوره خورد چون بهش نساخت دیگه ندادم اما الان که تو سن بلوغه خیلی عصبی و لجباز شده باید ببرم دکتر الهی گاهی نگاهی
رونیا۹۲ عضویت: 1398/01/22 تعداد پست: 26008 نامزد منم بچگی بیش فعالی داشت ریتالین می خورد ولی برعکس الان خیلی خیلی آرومه از بچه هایی که بچگیشون ... ازش میپرسید که چه مدتی ریتالین خورد به جز ریتالین چه داروی میخورد کی دارو هاشون قطع کرد الهی گاهی نگاهی
رونیا۹۲ عضویت: 1398/01/22 تعداد پست: 26008 راستی در مورد وام فنی حرفه ای اطلاعی دارید؟ الهی گاهی نگاهی
نهال_هستم عضویت: 1399/07/10 تعداد پست: 22228 ازش میپرسید که چه مدتی ریتالین خورد به جز ریتالین چه داروی میخورد کی دارو هاشون قطع کرد باشه گلم
پروازهمای70 عضویت: 1403/09/21 تعداد پست: 299 واسه این از الان شروع کردم که هفته پیش بردمش مهد اصلا روی صندلی نمیشست به حرف مربی هم گوش نمیداد ب ... سلام عزیزم من از کاردرمانگر جایی که بچشمو میبردم پرسیدم گفتن یکم برای این سن این دارو سنگینه ....علایمش مگه چیه؟کاردرمانی و اینها نمیبری؟؟
mersana9884 مدیر استارتر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 سلام عزیزم من از کاردرمانگر جایی که بچشمو میبردم پرسیدم گفتن یکم برای این سن این دارو سنگینه ....علا ... سلام آره کاردرمانی میبردم ولی الان نزدیک یکسالی هست که ترخیص شده کدوم قرص سنگینه توی این سن؟؟
mersana9884 مدیر استارتر عضویت: 1402/12/27 تعداد پست: 149 سلام عزیزم من از کاردرمانگر جایی که بچشمو میبردم پرسیدم گفتن یکم برای این سن این دارو سنگینه ....علا ... از هر دو قرص دکترش گفت ربع قرصا رو بده بهش ظهر و عصر بعد از 5 روز ربع رو بکن به نصفی
پروازهمای70 عضویت: 1403/09/21 تعداد پست: 299 از هر دو قرص دکترش گفت ربع قرصا رو بده بهش ظهر و عصر بعد از 5 روز ربع رو بکن به نصفی در هر صورت باید به پزشکش اعتماد بکنی چاره ایی نیست ....ان شا الله که بهتر میشه