2789

سلام من شیرازم یه دختری ک طلای دستشو فروخته و آنلاین شاپ زده سفارشا برای اولین بار از عمده فروشی اصفهان ارسال شدن برام و وقتی رسیدن دستم زمین تا آسمان با عکس فرق داشت من پول حلال خوردم ب خودم اجازه نمیدم جنس بد رو بدم دست مشتری جنسای ک برای من اورد با برگ دستمال کاغذی همخوانی داشت آخه اینو من به مشتری بدم چند؟؟؟؟فقط۵۰تومن ارزش خرید داشت این جنسا ولی۹۸خودم خریدم‌....منم برگشت زدم و گفت پولتو پس نمیدم کسیو از اصناف اصفهان نمیشناسید بتونه بمن کمک کنه پولمو ازش بگیرم😞


باید بری شکایت کنی اخه کی میتونه کمکت کنه ای بابا

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

۱۵ملیون

شتتت چی خریده بودی عزیزم

تو گوگل ببین نمیتونی شماره ای چیزی پیدا کنی

_بیا از این سیاره یواشکی برویم.فضای خالی بین ستارگان از همه جا برایمان امن تر است🫧.คՈɿɱ

من کمک نخاستم فقط میخام اگ آشنا چیزی از اصفهان باشه بتونه با اصناف هماهنگ کنه و بگیره ازش

فکر نکنم اینجور کسی بره و بشه فکر میکنی طرف حاضر میشه بده؟ باید یا خودت بری یا شکایت

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

۱۵ملیون

خب عزیزم شما که حساسی یا باید حضوری میرفتی خرید میکردی یا اول یکم میخریدی اگه خوب بود بعد 15 میلیون پول میدادی اینهمه میخریدی خوب نبود حداقل 1 تومن از جیبت میرفت 

تواضعی عزت بخش                                               به خدا تواضع کن و در برابر فرامینش مطیع باش تا زورگویان نتوانند تو را ذلیل و فرمانبردار خود کنند            ارزش هرفرد متناسب با فرمانده اوست 💕
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز