2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 484 بازدید | 32 پست
عزیزم تو جامعه ما خیلی باب نیست اینجا به پسرا نگاه کنی هم فکر میکنن عاشقشونی بعد بری خواستگاری؟

جامعه دیگه Donkey کیه

خودت مهم و کارایی که دوست داری

حرف مردم خرج و نیازات نمیده

بعدم فکر کنن عاشقشونی فرضا

اشکالش چیه

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

منم ندارم ایرادی هم نداره چون از هیشکی خوشم نمیاد یه بار یه خواستگاری داشتم خیلی ازش خوشم میومد اونو رد کردن دیگه نمی‌خوام ازدواج کنم چون از هیشکی خوشم نمیاد 

به عشق مردن زندگی میکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ندارم ایرادی هم نداره چون از هیشکی خوشم نمیاد یه بار یه خواستگاری داشتم خیلی ازش خوشم میومد اونو ...

بگو خودم رد کردم

چون کسی غیر تو نمیتونه رد کنه

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

چه سمی هست این سایت 🗿 خدایاااااااا خواستگار شوهر بخدا ادم تعجب میکنه برین درس بخونین کار کنید هدف  داشته باشید هنر یاد بگیرین تفریح کنید مستقللللل باشید اخه چرا یکی تو این سن همچین دغدغه ایی داشته باشه🗿 

واضح بود

اینکه برم به پسر پیشنهاد بدم.. اصلا 

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
چه سمی هست این سایت 🗿 خدایاااااااا خواستگار شوهر بخدا ادم تعجب میکنه برین درس بخونین کار کنید هدف ...

ازدواج با درس شغل یا هر چیزی دیگه‌ای هیچ منافاتی نداره 

هم‌ تحصیلات بالایی دارم هم شاغلم 

چرا فکر می‌کنید کسی که میخواد ازدواج کنه بیکار نشسته تا یه نفر بیاد سراغش

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
واقعا ندیدی کسایی رو که پدرمادراشون خواستگاراشونو رد میکنند مگه ازدواج یه دختر دست خودشع

آره دست خودشه

میتونی بگی من اینو میخوام

سر سفره عقدم بله بگی

کی میخواد جلوت وایسه؟؟

(من رو مورد نقد و نصیحت قرار ندهید) #حامی_فمینیسم لطفا افراد افراطی زن ستیز یا مذهبی های افراطی (تاکید کردم مذهبی های افراطی نه همه‌ی مذهبی‌های گرامی و عزیز) با من بحث نکنن و سعی در زور چپون کردن عقاید خودشون به من رو نداشته باشند. به همه‌ی اقلیت‌های فکری(درصورتی که باعث آسیب رساندن به دیگران نشوند احترام میزارم، به همه‌ی اقلیت‌های جنسی احترام میزارم. بدون با توهین نمیتونی نظر کسیو عوض کنی.                              خط قرمزهای من: ⭕ از کودک همسری دفاع کنید و ادعا هم کنید ما تو بچگی ازدواج کردیم و الآن موفقیم                         ⭕ برابری زنان با مردان رو مسخره کنید و به من بابت پیرو بودنش توهین کنید     ⭕تو بحثِ با من بزور بخواید وانمود کنید حرفتون درسته و از اون بدتر نظرتونو تحمیل کنید    دختر زیر ۱۸ سال نمی‌تونه رای بده؛ نمی‌تونه گواهینامه بگیره، حتی اگه مریض بشه و از بیمارستان بخواد رضایت بده خارج شه بدون اجازه‌ی پدرش این حقو نداره و... ولی حق بله گفتن سر سفره‌ی عقد رو داره!          هروقت به کسی گفتم دیگه ریپلای نکنه خودش این تاپیکو بخونه https://www.ninisite.com/discussion/topic/16713258/%DA%AF%D8%A7%D9%87%DB%8C-%D9%88%D9%82%D8%AA-%D9%87%D8%A7

آره دست خودشهمیتونی بگی من اینو میخوامسر سفره عقدم بله بگیکی میخواد جلوت وایسه؟؟

عزیزم من چرا باید دل پدر مادرم بشکنم وقتی از اون پسر خوششون نمیومد یعنی به عنوان داماد نمیخواستنش من باید با کسی ازدواج کن قبولش دارن دیگه 

بعدشم وقتی میگفتم اینو می‌خوام نمیشد بی حیایی میشد مگه من پسرم 

به عشق مردن زندگی میکنم

جامعه دیگه Donkey کیهخودت مهم و کارایی که دوست داریحرف مردم خرج و نیازات نمیدهبعدم فکر کنن عاشقشونی ...

چون اکثر اقایون از خانومایی که غرور ندارن خوششون نمیاد من خیلی توی دوستام دیدم رفته به طرف گفته و زده تو برجکش😂

واقعا ندیدی کسایی رو که پدرمادراشون خواستگاراشونو رد میکنند مگه ازدواج یه دختر دست خودشع

خب حتما مصلحت دخترشون رو میدونن که رد میکنن 

یه موضوعی رو میدونن دیگه مگه پدر و مادرا که خوبی بچه هاشون رو میخوان

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
چون اکثر اقایون از خانومایی که غرور ندارن خوششون نمیاد من خیلی توی دوستام دیدم رفته به طرف گفته و زد ...

اگه بری بگی یه طوری باهات سرد میشه که بیا و درستش کن خخخ

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
در سن ۲۰ سالگی هم تحصیلات بالا داری هم شاغلی ؟؟ بله خیر باشه انشالله...

اگه قشنگ بخونی نوشتم بالای بیست سالم

تو پایان هر جستجوی منی💖                                                            به آرزوهای قشنگم قول رسیدن دادم                                       ❌درخواست دوستی قبول نمیکنم اگه صحبتی هست همین جا مطرح کنید👻     
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز