2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مرسی عزیزم صحبت هات منطقیه جدای از شان و مقام والای معلمی اما تو ممکلت ما خیلی اهمیت نمیدن ولی چون ش ...

بله درسته حقوقش کم هست نسبت به زحمتش ولی آینده داره و هر روز استرس اینو نداری که شغل ندارم 

ولی متاسفانه تو کشور ما به معلمی اهمیت نمیدن


یه زن!!!! چقدر تبعیض جنسی بود تو حرفات.

تو اول بفهم منظورمو بعد حرف بزن ..فقط خواستی یه چیزی بگی که سه نفر لایکت کنن یکم اعتماد بنفست بره بالا؟؟

چون مرد خرج خونه و زن و بچه باهاشه اون حقوق کفاف نمیده

اما زن اگه فقط واسه خودش باشه عالیه .


دعا کنید بچم رو صحیح و سالم در آغوشم بگیرم.💐تو دلی مامان،منو بابایی خیلی برای اومدنت ذوق داریم....

بخدا همینجوری موندم چیکار کنم من برای فرار از کنکور این فکر زد ب سرم

عزیزم اگه بگن معلمی عشقه جمله کلیشه ای نیست واقعا باید بچه هارو دوست داری تا بتونی لذت ببری

من و دوستم وقتی میرم تدریس اون همش میناله که خوشم نمیاد از بچه ها ولی من لذت میبرم بخاطر همین احساس موفقیت میکنم

اولین حقوق دانشجویی که واریز کردن ۳۰ تومن بوده خودم شنیدم حقوق سه ماه رو یه جا دادن هر ماه ۱۰ تومن ه ...

با اطلاعات علط ادمارو گمراه نکنید

حکم دانشجویی ده تومنه نه دریافتی

اگه خوابگاهی باسی۴۵۰۰

ترددی ۶۵۰۰ دستتو میگیره

 

یه زن!!!! چقدر تبعیض جنسی بود تو حرفات.

تبیض جنسی کجا بود عزیز، حتما تجربه زندگی زیر یه سقف رو نداری، مرد هزینه یه زندگی رو دوششه از اجاره خونه بگیر تا تمام احتیاحات خانواده، برا این میگن برا مرد خوب نیست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یاداوری

ririkono | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز