2777
2789

اگه سرماخوردگیمون خوب شده باشه برادر همسرم مهمونمونه شامم زرشک پلو میذارم چون بچه هاش عاشقشن و تنقلات شب یلدا یه مشت آجیل گرفتم۱۷۰۰😮‍💨

دخترم ما خیلی منتظرت بودیم مخصوصا خواهرت ولی تو پیش خدا رو دوست داشتی هیچوقت اون روی ماهت رو فراموش نمیکنم😔

ماکه جای خاصی نمیریم ولی اصولا شام یلدا باید سبک باشه چون تنقلات زیاد میخورن دیگه جای شام نیست

انگار همین حوالی یک نفر تمام گذشته‌اش را آتش زده، جنگلی را سوزانده که یک درخت را فراموش کند :)!🖤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اش رشته 

باقالی برای پسرم

لبو برای خودم

انار 

میوه 

ژله دوست ندارم بستنی میگیرم برای دخترم

کدو برای همسرم

هندوانه هم که هست

ترا از دور می بوسم به چشمی تر خداحافظ مرا باور نکردی می روم دیگر خداحافظ مرا لایق ندیدی تا بپرسی حال و روزم را برو با دیگران ای بی وفا دلبر خداحافظ

خانواده همسرم ده پونزده نفری میشیم 

چون باردارم و تولد پسرم هست و خوراکی زیاده شام رو مفصل درست نمیکنم فقط ی جوجه میذارم

وقتی میام نی نی سایت ی صلوات شمار دستم میگیرم و با نام و یاد خدا شروع میکنم ب صلوات فرستادن😁                

مرغ شکم پر محلی

یا قورمه سبزی

کدو 

لبو 

انار

تخمه و آجیل

بیا ای دل بگوییم از بهاران🌱بهاران موسم گل فصل باران🌱فراگیرد جهان را شور و غوغا🌱تو گویی باده میجوشد ز مینا🌱بغرد ناگهان ابرسیاهی🌱ببارد بر بساط مرغ و ماهی🌱روانتر آبها درجویباران🌱دوان تر بادها در کوهساران🌱بهاران شاهکار روزگار است🌱کجا مثل بهاران شاهکار است🌱

اینم نظر خوبیه بنظرم

البته کیکشو خودم درست میکنم😁دسرم هست

دیگ واسه اینک زیادی خسته نشم ی مدل غذا میذارم

وقتی میام نی نی سایت ی صلوات شمار دستم میگیرم و با نام و یاد خدا شروع میکنم ب صلوات فرستادن😁                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز