2777
2789
عنوان

سال 1500شده🖤

| مشاهده متن کامل بحث + 4556 بازدید | 543 پست

بدجوری ضربه خوردم از شوهرم مردم 🥺

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خداروشکر که به بزرگترین آرزوم که معلم شدن بود رسیدم

خداروشکر که تونستم دخترمو تو بهترین دانشگاه ایران ببینم

خداروشکر که تونستم تو لباس عروس ببینمش و بچه هاشو بغل بگیرم

.....

🍀از پاهاییکه نمیتوانند تورا به ادای نماز ببرند انتظار نداشته باش که تورا به بهشت ببرند،،،قبرها پر است از جوانانی که میخواستند در پیری توبه کنند...🍀

وای چه تاپیک قشنگی رو بعد مدت ها دیدم😍

سلام من سحرم👋🏻متولد 1380

یه پسر کوچولو دارم 1402

الان دیگه ما هیچکدوم نیستیم

تو ایران زندگی میکنیم زندگی اینروزا یکم سخته چون یکم گرونیه🤪 ولی بازم خدا رو شکر 

رئیس جمهور امریکا هم ترامپه🤣

من عاشق ژنتیکم 

الان بزرگترین دغدغه مون پیدا کردن درمان بیماری‌های ژنتیکی و کمک به این افراده. 

ما میخایم همه چیو تراریخته کنیم که  غذای کافی برای 8میلیارد ادم داشته باشیم. 

وای وای نگم از سوخت های فسیلی که کل کره زمینو باهاش الوده کردیم تغیرات اقلیمی یکی از بزرگترین نگرانی های منه همش فکر میکنم نسل بعد من ایا زندگی شادی خواهند داشت؟🥺ایا شما هم این مشکلاتو دارین؟


من عاشق موسیقی کلاسیکم 

عاشق قرمه سبزی ام  الویه و پیتزا هم خیلی دوست دارم

قدم زدن زیر بارون و خوردن بستنی تو پاییز رو دوست دارم 

هر روز عصر پسرمو میبرم گردش و اون با پاهای کوچولوش میدوه جوری میخنده و ذوق میکنه که انگار داره پرواز میکنه 

شبای تابستون میریم پارک جنگلی دامنه کوه و اونجا شام میخوریم صدای جیرجیرک، صدای باد و سوز سرماش و بعد فقط سکوت 

من عاشق کوهم هیچی به اندازه کوهنوردی حالمو خوب نمیکنه تاحالا از  پرتگاه های کوه های بلند به دوردست خیره شدی؟ منو یاد وجود خدا میندازه 

تا حالا لایه های رسوبی رو دیدی؟کوه های پیر؟ سنگ های فرسوده؟ خبر از گذر میلیون ها سال میده... 


من تو زندگیم سختی دیدم ولی هیچ وقت کم نیاوردم روزای خوبی پیش رومه❤️

تویی که این پیامو خوندی  شده دلت بگیره؟ زمین بخوری؟ گریه کن زار بزن... باشه! تموم شد؟ هیچی به اندازه زندگی که بهت هدیه شده زیبا و ارزشمند نیست پاشو و دنیا رو کشف کن و از اینهمه زیبایی لذت ببر وقت کمه!.

وای چه تاپیک قشنگی رو بعد مدت ها دیدم😍سلام من سحرم👋🏻متولد 1380یه پسر کوچولو دارم 1402الان دیگه ما ...

انشات حتما ۲۰ بود😂

زندگی جایی شروع میشه که ترس تموم بشه👌️https://daigo.ir/secret/51185717236

همگی برینم به شوهرت تنها نیستی

🥺

اگر چه جان دادیم ، اگر جوان دادیم ، بهای انسان بود ، برای ازادی ✌🏻 ایران همیشه سرسخت ، بزار اسمت بد دربره ولی یادت نره گرگ واسه خودش میجنگه سگ واسه صاحبش ، متاهل و قطعا متعهد ، درخواست دوستی چه خانوم چه اقا رد میشه درخواست ممنوع ❌ یابو جان پرنسسعلی درخواست نده ❌ خدایا خودت درجریانی دیگه 💔🥀 دخترم نور قلبم امید زندگیم ❤️. عاشق تیپ و مد 💝 راجب استایل کردن میتونید ازم سوال بپرسید ، در حد توانم راهنمایی می کنم 💝 همه لباس میپوشن اما تو استایل کن 🙂💝. اهل کتاب 📚 محترم باشیم این خیلی مهمه نصف مشکلاتمون به خاطر نا محترم بودنمونه 💝

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792