وای چه تاپیک قشنگی رو بعد مدت ها دیدم😍
سلام من سحرم👋🏻متولد 1380
یه پسر کوچولو دارم 1402
الان دیگه ما هیچکدوم نیستیم
تو ایران زندگی میکنیم زندگی اینروزا یکم سخته چون یکم گرونیه🤪 ولی بازم خدا رو شکر
رئیس جمهور امریکا هم ترامپه🤣
من عاشق ژنتیکم
الان بزرگترین دغدغه مون پیدا کردن درمان بیماریهای ژنتیکی و کمک به این افراده.
ما میخایم همه چیو تراریخته کنیم که غذای کافی برای 8میلیارد ادم داشته باشیم.
وای وای نگم از سوخت های فسیلی که کل کره زمینو باهاش الوده کردیم تغیرات اقلیمی یکی از بزرگترین نگرانی های منه همش فکر میکنم نسل بعد من ایا زندگی شادی خواهند داشت؟🥺ایا شما هم این مشکلاتو دارین؟
من عاشق موسیقی کلاسیکم
عاشق قرمه سبزی ام الویه و پیتزا هم خیلی دوست دارم
قدم زدن زیر بارون و خوردن بستنی تو پاییز رو دوست دارم
هر روز عصر پسرمو میبرم گردش و اون با پاهای کوچولوش میدوه جوری میخنده و ذوق میکنه که انگار داره پرواز میکنه
شبای تابستون میریم پارک جنگلی دامنه کوه و اونجا شام میخوریم صدای جیرجیرک، صدای باد و سوز سرماش و بعد فقط سکوت
من عاشق کوهم هیچی به اندازه کوهنوردی حالمو خوب نمیکنه تاحالا از پرتگاه های کوه های بلند به دوردست خیره شدی؟ منو یاد وجود خدا میندازه
تا حالا لایه های رسوبی رو دیدی؟کوه های پیر؟ سنگ های فرسوده؟ خبر از گذر میلیون ها سال میده...
من تو زندگیم سختی دیدم ولی هیچ وقت کم نیاوردم روزای خوبی پیش رومه❤️
تویی که این پیامو خوندی شده دلت بگیره؟ زمین بخوری؟ گریه کن زار بزن... باشه! تموم شد؟ هیچی به اندازه زندگی که بهت هدیه شده زیبا و ارزشمند نیست پاشو و دنیا رو کشف کن و از اینهمه زیبایی لذت ببر وقت کمه!.