2777
2789
عنوان

سال 1500شده🖤

| مشاهده متن کامل بحث + 4556 بازدید | 543 پست

من میخوام نوه هامو بغل کنم بچه های بچه هامو انشالله زنده باشم ببینمشون اگ نبودم دیگ قسمت نبود فقط از خدا میخوام بچه هام سالم باشن و سلامت خوشحال خوشبخت 🙂😇💙🤲

اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم                                                                                                                 اللهم عجل لولیک الفرج                                                                                                                       محمد جواد😇علی اصغر

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ازتولدم تا اون موقع129سال گذشته حتی روی قبرم هم چندنفردیگه رو خاک میکنن 

لبیک یا سید مجتبی حسینی خامنه ای ❤😍 خدایا یا امام زمان(عج) پشت و پناه ایران باشید خدایا مراقب رهبرم باش ازبلا و شیطان و دشمن دور نگهش دار🌷❤🇮🇷

از طرف یه ادم حسرت خورده اول زندگی سخت بگیر ، اسون گرفتن و کم برداشتن فقط باعث خورد شدن و خمیده شدن خودتون میشه ❤️‍🩹

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

میشه برای سلامتی اقا امام زمان و همه خانوادم یه صلوات بفرستید 😍 خدایا تو تنها تکیه گاهمی امیدم بعد خودت به خودته . دشمن شادم نکن مهربونم 

ترسم تو بیایی و من آن روز نباشم

ای کاش که من خاک سر کوی تو باشم


دلدار منی یابن الزهرا

تو یارمنی یابن الزهرا


هرکس به کسی نازد و من هم به تو نازم

ای کاش جان بر سر کوی تو ببازم


می خانه دگر جای من بی سو پا نیست

روزی من خسته چرا کرب وبلا نیست


تو دین منی یابن الزهرا

آیین منی یابن الزهرا


ای خسرو خوبان نظری سوی گدا کن

رهمی به من سوخته ی بی سرو پا کن


آخر سحری دامن لطف تو بگیرم

یک بوسه زنم بر لب تو گاه بمیرم


ای تاج سرم یابن الزهرا

من منتظرم یابن الزهرا




💠 اللّٰهمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّكَ ٱلْفَرَجَ 💠

شاید آن روز که سهراب نوشت:“تا شقایق هست زندگی باید کرد” خبری از دل پر درد گل یاس نداشت باید اینگونه نوشت:هر گلی هم باشی چه شقایق چه گل پیچک و یاس جای یک گل خالیست....زندگی بی مهدی زندگی با غمهاست.... 🌼🌼تا نیایی گره از کار بشر وا نشود.....درد ما جز به ظهور تو مداوا نشود...🌼🌼🌼🌼السلام علیک یا ابا صالح المهدی(عج)🌼🌼💜💜اللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج💜 مى شود فرصت ديدار مهيّا حتماً🌼بد به دل راه مده مى رسد آقا حتماً🌼اى كه دنبال دواى غم هجران هستى🌼مى شود درد نهان تو مداوا حتماً🌼اگر امروز نشد بوسه به دستش بزنيم🌼وعده ى ما همه افتاده به فردا حتماً🌼ثمر گريه ى ما خنده ى روز فرج است🌼آن زمان مى شكفد خنده به لب ها حتماً🌼دورى غيبت طولانى و تأخير ظهور🌼امتحانى است براى همه ى ما حتماً🌼كار ما منتظران چيست؟ اميد و تقوا🌼غم نخور مى شود آخر گره ها وا حتماً🌼هركه در زمره ى ما منتظران مى باشد🌼مى كند تا به ابد پشت به دنيا حتماً🌼انبياء منتظر آمدنش مى باشند🌼مى رسد پشت سرش حضرت عيسى حتماً🌼كاش باشيم و ببينيم كه روز رجعت🌼مى سپارد عَلَم خويش به سقّا حتماً🌼زره شير خدا بر تن و شمشير به دست🌼مى رسد منتقم حضرت زهرا حتماً🌼انتقام دَرِ آتش زده را مى گيرد🌼و به آتش بكشد آن دو نفر را حتماً🌼🌼🌼اللهم عجل عجل عجل لولیک الفرج🌼🌼🌼

من میدونم سال ۱۵۰۰ اوضاع کره زمین از الان ما خیلی بدتره چون ادما به دنیا اومدن که زمینو نابود کنن و روزی زمین به دست انسان نابود میشه انسان از اول مخرب بود و خواهد بود شما اگر تونسته باشید صد سال دیگ این نوشته منو بخونید حتما به یقین حرف من رسیدین و خیلی چیزا دیدین من فهمیدم این دنیا واقعا گذراست هیچ دردی نمیمونه هیچ خوشی پایدار نیست و ما روی موج اب یه بار بالا یه بار پایین داریم زندگی میکنیم پس غصه هیچ مشکلی رو نخورید من فهمیدم اگر چیزی رو ک دوست داری به ادما بگی اون چیز دیگ‌درست شدنی نیست برات

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز