2789
عنوان

لحظه ای هم برای خودم (تمرینات خویشتن دوستی)

| مشاهده متن کامل بحث + 205712 بازدید | 29919 پست
دقیقا، احسنت بتو خانم‌فهمیده ک‌خودت متوجه شدی اینکاره نیستی😂😂😂

🚶‍♀️

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

😂سلام‌آرامش

کو 

کجاست 

😂

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جواب نداد، ولی‌کائنات نذاشتن😂رفتم چنتا پلاسکو خریدم، تازه باز کرده بودناومدم‌حساب کنم کارتخوانشون‌ک ...

اگر کائنات کاری کنن و گر نه... 😂

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

🤣🤣🤣🤣🤣قشنگ درکت میکنم من خدا خدا میکنم ساعت ۹ بشه کوچیکه بخوابه واقعا مغزم کشش تو تا صدا رو ندار ...

خدا حفظشون کنه 

تا ما رو پیر و چرکیده نکنن ول کن نیستن😂

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

وقتی‌بچها میخوابن🫷😂

خودم زود تر خوابم 😀

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

چند روز پیش یه اتفاقی افتاد 

زن داداشم میگفت فاطمه خدا بالات بوده 

 «یعنی خدا بالا سرت بوده و هوات رو داشته» 


سر یه موضوعی  صبور بودم 

و خیلی ملاحظه کردم 


جواب صبوریم رو داد 


خدایا شکرت ☘️

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

بسم الله الرحمن الرحیم 


خدایا شکرت بخاطر باز کردن گره های ذهنیم 

خدایا شکرت بخاطر رحمت بیکرانت 

خدایا شکرت بخاطر ارحم الراحمین بودنت

خدایا شکرت بخاطر هوایی که نفس میکشم آبی که میخورم غذایی که میخورم 

خدایا شکرت بخاطر حواس 5 گانه ام 

خدایا شکرت بخاطر پوست شفاف و صافم. خدایا شکرت بخاطر موهام 

خدایا شکرت بخاطر اعضای سالم بدنم

خدایا شکرت بخاطر دختر زیبا و سالم و صالحم 

خدایا شکرت بخاطر سر و صدای پسر هام که معنای زندگی هست 

خدایا شکرت که عاقبت بخیرشون میکنی 

خدایا شکرت که مربیشون هستی و تربیتشون رو برعهده داری 

خدایا شکرت که مسیر رشد مون رو هموار میکنی

خدایا شکرت بخاطر دوستان عالی ام 

خدایا شکرت بخاطر بخاطر ادم های عالی که سر راه زندویم قرار میدی 

خدایا شکرت بخاطر چالش ها ی زندگی که منو قوی تر میکنه 

خدایا شکرت بخاطر همسر بینظیرم که منو دوست داره 

خدایا شکرت بخاطر آفریدن مورچه ها 😁

خدایا شکرت بخاطر فراوانی و ثروت در جهان هستی 

خدایا شکرت که امشب رو توفیق شکر گزاری بهم دادی 

یا اللّهُ 

یا نور 

یا فتاح 

یا مبین 

یا رزاق یا ارحم الراحمین یا منور النور 

یا سبحان یا مستعان 


سپاسگزارم 

سپاسگزارم سپاسگزارم #شکرگزاری_فاطمه_بانو😌‍ 💟

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

😃منم


😂😂😂

جالبه هممون دلمون میخواد فقط مقاومت میکنیم 

سلام امام زمانم💚 نمیدانم امروز☀️چندین بار ،یادتو ،از خاطرم.....عبور خواهد کرد اما میدانم؛تو هنوز مثل دیروز..تنهای😔 سلام سلطان تنهاي زمین 💚

کمی‌بهترم‌گلم‌فدات.چشم

خدا رو شکررررر 🤗🤗🤗

سلام امام زمانم💚 نمیدانم امروز☀️چندین بار ،یادتو ،از خاطرم.....عبور خواهد کرد اما میدانم؛تو هنوز مثل دیروز..تنهای😔 سلام سلطان تنهاي زمین 💚

خدا حفظشون کنه تا ما رو پیر و چرکیده نکنن ول کن نیستن😂

دقيقا 👏👏

سلام امام زمانم💚 نمیدانم امروز☀️چندین بار ،یادتو ،از خاطرم.....عبور خواهد کرد اما میدانم؛تو هنوز مثل دیروز..تنهای😔 سلام سلطان تنهاي زمین 💚

چند روز پیش یه اتفاقی افتاد زن داداشم میگفت فاطمه خدا بالات بوده «یعنی خدا بالا سرت بوده و هوات رو ...

خدا رو شکررررر 😍

مصداق ایه ی خدا با صابران است .......

سلام امام زمانم💚 نمیدانم امروز☀️چندین بار ،یادتو ،از خاطرم.....عبور خواهد کرد اما میدانم؛تو هنوز مثل دیروز..تنهای😔 سلام سلطان تنهاي زمین 💚

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز