2789
عنوان

باسن مرغ

| مشاهده متن کامل بحث + 492 بازدید | 63 پست
کارت نباشه ده کیلو. میگیرم کباب کردم عکسشو میذارم🤣

ده کیلو خیلیه . ولی خدایی خیلی خندیدم باسن مرغ دیگه چیه .😂😂. من دیدم میگن دمچه یا دمبه مرغ مغازه ها میگن 

معجزه شکر گزاری...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شوهر من قبلا مرغ فروشی داشت خیلیا میومدن سراغش میگفتن دنبالچه میخوایم شوهرمم جمع میکرد میومدن میبرن

ما تا الان نگرفتیم اونجوریشو🥲ولی حتما میگیرم بد هوس کردم

ده کیلو خیلیه . ولی خدایی خیلی خندیدم باسن مرغ دیگه چیه .😂😂. من دیدم میگن دمچه یا دمبه مرغ مغازه ه ...

نمیدونم من میگمش ک. ون مرغ اینجا گفتم مودبانه بگم😬😂

😬یه بار دنبلان به زور تست کردم بنظرم خوشمزه اومد ولی اینو شنیدم میکروب داره. یعنی ضرر نداره ؟

نمیدونم بخدا

من چند ساله میخورم حالمم بد نشده

قرار نیست اسخوانش رو بخوری 

گوشت دورش رو میل کن

😬یه بار دنبلان به زور تست کردم بنظرم خوشمزه اومد ولی اینو شنیدم میکروب داره. یعنی ضرر نداره ؟

دقت کنی همه چی میگن ضرر داره هر قسمت شو. میگن بال شو نخورین گردن نخورین. بال رو میگن آمپول می زنن خیلی ضرر داره در حالی که بال خیلی گرونه 

معجزه شکر گزاری...

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

خدایا

بسى | 15 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز