2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من خیلیییی کینه ایم و این داره خودمو داغون میکنه همش فکر فکر فکر مغزم درد میکنه

خدا هم وا دلم قهره موعه بو بت پرست امشو...   یه چیزی هست به اسم دوران که اگه تازه بهش رسیده باشی از پنج کیلومتری معلومه...

کینه ای نیستم حتی دلخوری های بزرگم با دیدن رفتار خوب طرف برطرف میشه مگر اینکه به اشتباهش ادامه بده

 زنانی که کتاب می‌ خوانند برای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند، زیرا آنها با مطالعه می‌ توانند دنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!!

من بودم ولی درست شدم بعد عاشق شدنم چون می خواستم یک جوری از پسره انتقام بگیرم بعدش که ازدواج کروم کینش فراموش کردم

تو هنوز نیومدی ولی امیدوارم مادری باشم که حسرت قشنگیای دنیا به دلت نمونه قشنگ مامان🎀👶 

من کینه ای نیستم،طرف پشیمون بشه و از دلم دربیاره و جبران کنه میبخشمش.بشدت طرفدار صلح و آرامشم.

و من کاملا برعکس توام .من میگم اگه ببخشم ب خودمو شخصیت و غرورم توهین کردم . من با یکی کات میکنم کلا از ذهنمم پاک میشه .انگار اصلا تا حالا تو زندگیم نبوده . حالا چ خانوادم باشه چه دوستم .

حتی شده طرف مرده اما نرفتم واس مراسمش ناراحتم نشدم

وا 😐😐

گذشت بیش از حد باعث میشه دیگران بهت ضربه بزنن 

بعضیها لیاقت گذشت رو ندارن فکر می کنن تو بی عرضه ای که انتقام نگرفتی یا کارشون درست بوده نمی فهمن تو گذشت کردی

اینجور آدم ها عوض نمیشن عوضی تر میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز