بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
کینه ای نیستم حتی دلخوری های بزرگم با دیدن رفتار خوب طرف برطرف میشه مگر اینکه به اشتباهش ادامه بده
زنانی که کتاب می خوانند برای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند، زیرا آنها با مطالعه می توانند دنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!!
من کینه ای نیستم،طرف پشیمون بشه و از دلم دربیاره و جبران کنه میبخشمش.بشدت طرفدار صلح و آرامشم.
و من کاملا برعکس توام .من میگم اگه ببخشم ب خودمو شخصیت و غرورم توهین کردم . من با یکی کات میکنم کلا از ذهنمم پاک میشه .انگار اصلا تا حالا تو زندگیم نبوده . حالا چ خانوادم باشه چه دوستم .
حتی شده طرف مرده اما نرفتم واس مراسمش ناراحتم نشدم