2777
2789
عنوان

خیلی زشتم🥴

198 بازدید | 25 پست

من همیشه از صورتم ناراضی لم

رفیقم میگه یه اصلاح کنی اوکی میشی

ولی مامانم نمیزاره😭😭😭

هییی میگه دبیرستان

خسته شدم بخدا خیلی تو چشمه

آخه چرا نمیزارن من دلیلشو نمیدونم

[ ‹تبریز گوزلی› ][تمنایِ وصالم نیست عشقِ من مگیر از من؛ به دردت خو گرفتم! نیستم در بندِ درمانت🤍]

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خودت بردار یواشکی وقتی برداشتی یکم اول شوک میشن شایدم دعوا کنم ولی بعد عادی میشه

یه بار گفتم مامان بخدا اینطوری کنی یه بار یواشکی اصلاح میکنم

یه جوری برام خط و نشون کشید ریدم بخودم😂😂😂

[ ‹تبریز گوزلی› ][تمنایِ وصالم نیست عشقِ من مگیر از من؛ به دردت خو گرفتم! نیستم در بندِ درمانت🤍]

یه بار گفتم مامان بخدا اینطوری کنی یه بار یواشکی اصلاح میکنمیه جوری برام خط و نشون کشید ریدم بخودم😂 ...

اولن که این کلمه ای که گفتی مناسب ظرافت دخترانه نیست نازنین بانو:)

ثانیا 

من بودم ریسکش رو قبول میکردم 

به نظرم میتونه به خاطره خنده داری تبدیل بشه


من ۱۴ سالگی خودم یواشکی برداشتم برو بردار بابااا

میترسم

زنده بگورم میکنه😂

[ ‹تبریز گوزلی› ][تمنایِ وصالم نیست عشقِ من مگیر از من؛ به دردت خو گرفتم! نیستم در بندِ درمانت🤍]

اولن که این کلمه ای که گفتی مناسب ظرافت دخترانه نیست نازنین بانو:)ثانیا من بودم ریسکش رو قبول میکردم ...

اولی رو نادیده میگیرم چون این اخلاقمه و باهاش مشکلی ندارم

دومی رو هم بخدا میزنه منووو😂

[ ‹تبریز گوزلی› ][تمنایِ وصالم نیست عشقِ من مگیر از من؛ به دردت خو گرفتم! نیستم در بندِ درمانت🤍]

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792