2777
2789

سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین من مشکل واژینیسموس دارم و رابطه هامون همیشه با همسرم سطحی بوده .

ماه پیش یه رابطه سطحی دیگه داشتیم که منی روی قسمت بیرونی واژنم ریخته شد و من نشستم وچندساعتی خوابم برده بود.

الان ۱۰ روزه از وقت پریودم گذشته و تقریبا سه چهارسالی بود پریودام خیلی منظم بودن .حدودای ۶.۷ سال پیش سابقه ی تخمدان پلی کیستیک داشتم که بعدش دکتر گفت برطرف شده.

بنظرتون جای نگرانی داره برای بارداری؟اصلا شرایطشو نداریم


سلام دوستان لطفا راهنمایی کنین من مشکل واژینیسموس دارم و رابطه هامون همیشه با همسرم سطحی بوده .

ماه پیش یه رابطه سطحی دیگه داشتیم که منی روی قسمت بیرونی واژنم ریخته شد و من نشستم وچندساعتی خوابم برده بود.

الان ۱۰ روزه از وقت پریودم گذشته و تقریبا سه چهارسالی بود پریودام خیلی منظم بودن .حدودای ۶.۷ سال پیش سابقه ی تخمدان پلی کیستیک داشتم که بعدش دکتر گفت برطرف شده.

بنظرتون جای نگرانی داره برای بارداری؟اصلا شرایطشو نداریم


چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز